Forumoverzicht Productinfo Welke bike geniet de voorkeur? HAIBIKE vs WILIER vs CANYON

HAIBIKE vs WILIER vs CANYON

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 20 jan 2015 21:45
janssis werner Mountainbiker

Mijn bike: granville pulse1
Ben 1m84 groot en volgens mij is l groot genoeg. Mijne 26 is ook eene l.

Grtjs

Bericht wo 21 jan 2015 10:01
KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth / Mongoose pro DX4.0
janssis werner schreef:
Hallo Kris. Jij hebt dus gekozen voor het model 27.5, mijn keuze gaat normaal naar de 29 . Heb al een paar keer gebeld met Canyon Holsbeek en zij raden mij een 29 aan. Wat heeft jou laten besluiten om een 27.5 te kopen. Ben wel benieuwd hoe de verkoop en levering gaat verlopen,je mag mij op de hoogte houden. Voor ik mijne bestel ga ik hem eerst eens uitproberen en bekijken in Duitsland.

Grtjs en hopelijk kun je hem snel uitproberen. :-D

Met een 29" gereden en het beviel me echt niet (was wel geen Canyon)

Verkoper van Canyon vertelde me ook dat 29" het meest wordt gekozen in BE en NL, maar da wil nog nie zeggen dat ik daar moet naar luisteren he :)

Snelheid is niet mijn prioriteit

Bericht wo 21 jan 2015 13:53
janssis werner Mountainbiker

Mijn bike: granville pulse1
Zeker niet iedereen zijn ding . Twijfel ook nog een beetje, heb op mijn broer zijne gereden en viel wel mee. Alleen harttail niet te hard , maar rolt wel beter over hindernissen . Ga ze wel alle twee ginder proberen, de 29 heeft een streepje voor wegens kleur (rood grijs) maar dat is persoonlijk .

Grtjs. :-D

Vorige

Keer terug naar Welke bike geniet de voorkeur?