Forumoverzicht Productinfo Welke bike geniet de voorkeur? nieuwe hardtail cube,scott, bmc?

nieuwe hardtail cube,scott, bmc?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 05 maart 2015 19:52
tipi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 40, Climb two nine

Hi,
Twijfel tussen Scott 910, Cube C68 Pro of Bmc Teamelite 02 xt.
Scott en Bmc zijn beide xt afgemonteerd, bmc heeft echter spline 1700 wielen van dt swiss, zouden die beter zijn dan die syncros-wielen van de scott?
De cube tenslotte heeft de xo1 groep maar met een voorblad van 34 t lijkt me dit toch zwaar voor de ardennen. Alle bikes kosten officieel 3000 Euries. Thanks alvast voor de input

Bericht vr 06 maart 2015 16:32
whaleshark Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
Ik zelf zou voor de Scott gaan... maar kun je geen testrit maken met de 3 MTB's om te zien welke je het meest bevalt?

Succes

Bericht vr 06 maart 2015 16:38
geertg Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark 700 premium; Cube ltd; Specialized Sirrus Pro
tipi schreef:
Hi,
Twijfel tussen Scott 910, Cube C68 Pro of Bmc Teamelite 02 xt.
Scott en Bmc zijn beide xt afgemonteerd, bmc heeft echter spline 1700 wielen van dt swiss, zouden die beter zijn dan die syncros-wielen van de scott?
De cube tenslotte heeft de xo1 groep maar met een voorblad van 34 t lijkt me dit toch zwaar voor de ardennen. Alle bikes kosten officieel 3000 Euries. Thanks alvast voor de input

Dacht dat de Syncros wielen ook door DT Swiss werden gemaakt.

Ben het met u eens, een voorblad van 34 vooraan is ook te hoog voor mij.

Bericht vr 13 maart 2015 18:30
tipi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 40, Climb two nine

Het is Niner geworden,volledig overtuigd van de geometrie na een lange testrit ☺

Bericht za 14 maart 2015 15:02
whaleshark Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
Super keuze... veel plezier...

Keer terug naar Welke bike geniet de voorkeur?