suge7 schreef:
Ikzelf bezit ook een canyon.Onlangs een nieuw remsetje online gekocht en samen met mijn fiets binnen gestoken bij as adventure.Deden hier niet moeilijk over.
De AS Adventure kan je nu ook niet bepaald een LBS noemen he. Logisch dat zij niet moeilijk doen.
Een kleine, lokale fietshandelaar, die houdt van z'n vak.... daar kan het wel van begrijpen dat hij je liever niet ziet komen met een Canyon.
(stel je eens in zijn plaats, hij heeft u misschien al eerder gezien toen je kwam kijken wat hij allemaal verkocht om achteraf toch maar die goedkopere Canyon te bestellen)
Al ga ik ervan uit dat de meesten je wel zullen helpen, denk niet dat ze snel een potentiële klant in de kou laten staan. Het zal misschien met een lichte tegenzin zijn en aan een iets trager tempo.
Ook zullen ze u sneller iets aanrekenen terwijl ze veel dingen wel eens gratis doen voor klanten die hun fiets er ook kochten.
Alleen om die reden een Canyon niet kopen zou ik dus niet doen.
En als je liever niet naar een LBS gaat, er zijn genoeg fietsherstellers in bijberoep die na hun werk wat bijklussen in hun garage.