Forumoverzicht Productinfo Welke bike geniet de voorkeur? Ervaringen met e.i.shock gevraagd.

Ervaringen met e.i.shock gevraagd.

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 24 maart 2015 21:20
SusXT Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: SC BlurXC '12/Lapierre Prorace 400 '10
Mijn oog is op een LP Zesty gevallen. Ik zou graag willen weten van bikers die deze demper op hun fiets hebben staan hoe de ervaringen zijn met deze e.i.shock.
Vind je het de meerprijs waard?
Is het niet storend dat hij het ene moment gesloten is en het andere moment opent en omgekeerd? Of is de zo goed in te stellen dat hij echt wel schakelt tussen open en gesloten op het moment dat de rijder het wenst?
Heb je ooit stukken gehad aan deze demper en werden deze goed en snel opgelost?
Is er nog iets vermeldenswaardig, hoe je vooral niet in. :wink:

tipi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 40, Climb two nine

Testen die brok!

Dickie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 29'er hardtail & singlespeed
Bij een test kan je niet anders dan tevreden zijn imo, lange termijn is iets dat van kopers te weten kan gekomen worden.
Alle testen in de magazines zijn unaniem positief.
Interne kabelgeleiding is in, maar Ei zorgt wel voor extra kabelsla rond de cockpit.
Bij de carbon Zesty zit de batterij blijkbaar binnenin, vind ik ook een plus tov die batterij-buisjes op de alu modellen of de lelijke vierkante bakskes bij andere merken die als een stoma op de onderbuis plakken.

K2-er Avatar gebruiker
Test team

Mijn bike: Nicolai Helius CC en AM / Morewood Izumi

Een vriend, nogal fietsen freak is er enorme fan van.

SusXT Avatar gebruiker
Mountainbiker

Ik heb ondertussen een vijftiental Lapierrerijders gecontacteerd. Twee zijn niet tevreden, waarvan één absoluut negatief is over het systeem. De andere waren heel heel erg content en vinden het een aanrader. De reviews op internet en O2bikers zijn ook erg positief. Qua degelijkheid zijn er op de dik twee jaar dat het systeem bestaat, weinig reclamaties geweest. De electronica zorgt voor weinig problemen. Ik denk dat het nu afhangt van het het systeem aanvoelt. Zondag wordt er een testrit gemaakt en dan hakken we de knoop door.
@K2, uwe maat is inderdaad heel erg lovend over het E:i-systeem :-)

richie Mountainbiker

Mijn bike: Ne linkerpoot
18/19 april kan je ze testen bij swooth mtb shop, dan zijn het testdagen daar

SusXT Avatar gebruiker
Mountainbiker

Merci! ;-)

Keer terug naar Welke bike geniet de voorkeur?