pietkonijn schreef:
Ik ben een van die mensen die hier om "raad" en "tips" gevraagd heeft.
En wat is goed en wat zeker niet kopen?
Waar op letten bij een aankoop e.d.?
Als iemand zich stoort aan deze verzoeken, waarom heeft dit forum dan een onderdeel "Welke bike geniet de voorkeur?"
Naar mijn mening staan deze vragen toch in het juiste topic.
Ik heb al gemerkt dat de meesten hier op echte pareltjes rijden....maar waarschijnlijk toch ooit ook met een goedkoper modelletje begonnen zijn.
Welke bron is er nu eerlijker dan een verkoper in zijn winkel?
Volgens mij een gebruiker...al of niet tevreden over zijn fiets.
En het zijn die meningen en ervaringen die we graag willen weten vooralleer tot een aankoop over te gaan.
Dit klopt, maar deze "opmerking" is voornamelijk bedoeld voor de mensen die algemene vragen stellen zoals ... welke is een goede beginnersbike, of voor de 20 keer of een bepaalde fiets goed is ...
De bedoeling is dat je eerst de zoek knop gebruikt en als dit niets oplevert ... maak je zelf een topic ... krijg je een verwante topic, maar heb je extra vragen, gebruik dan deze topic om een vraag te stellen, zo vermijden we dat er 100 topic over het zelfde gaan (op die manier wordt de boel pas echt onoverzichtelijk).
Is het echt nie te vinden via "zoek" (gebruik je gezond verstand en gebruik variaties of kernwoorden van je zoektocht) is er geen probleem dat je een topic start.
Ben.