maltje schreef:
Eerste depannage was nog heel grappig:Schoenplaatjes die verkeerd staan! En dat voor een doorwinterde biker.Farmer shame on you!
Jeejee, ik had ze er zelf nie onder gezet, hè, maar wel een jobstudent bij een big super fietszaak.
Goed, ik had ze zelf wel moeten checken.
Amai, wa we vandaag allemaal meemaakten... Alles ging nog relatief goed (snelle +trage groep) tot de valpartij van snelle gids Strikybart. Lip over, kin open, gezicht nog wat geschaafd, geen mooi plaatje... Hopelijk valt het allemaal wat mee, de draadjes mogen er redelijk snel uit. In't ziekenhuis kreeg hij te horen dat het wel mooi zal genezen maar dat het een jaartje zal duren eer 't litteken weg is...

Door wegvallen van gids Bart moesten beide groepen samenblijven maar dat bleek niet zo simpel. Ongeveer heel de bende viel uit mekaar...
Verder een platte band, twee losstaande cranks, twee kettingbreuken waarvan ik er nog één op sleeptouw nam wegens gebrek aan kettingponsje
Spijtig voor Sjoerie en Strikybart, zij waren al maanden bezig het mooiste uit deze streek te halen, parcours was dan ook subliem tov de bloso's.
Maar we zullen dit parcours nog wel eens rijden! Toch zeker als't aan mij ligt. En Bart: snel beter hè!!!