Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be, The Site All Mountain

All Mountain

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht di 09 sep 2014 14:54
_alain_ Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ¿que?
Ik rij geen freeride, geen <insert supergehyped E woord>, doe geen toertochten en heb een hekel aan XC.

Krijg ik een all mountain subforum?
dan kunnen we daarop tochtjes plaatsen die in geen andere categorie vallen.

Bericht di 09 sep 2014 16:31
cherryman Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve al 7.0, Vortrieb Custom
+1

Waarschijnlijk repost hier, maar doet me steeds denken aan dit filmpje :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=8miUEBd_bD4

Bericht di 09 sep 2014 16:54
aresius Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Turner Flux v3 & On One 456 evo2

:-D

Bericht di 09 sep 2014 17:12
GW Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: fully-enduro-downhill

Hahaha... Dan kan er inderdaad evengoed een all mountain/enduro subforum van gemaakt worden en dan nog een cross country/xc subforum en dan is het samen met het freeride/downhill subforum kompleet (o) .

Bericht di 09 sep 2014 20:46
Reflex Avatar gebruiker
Forum beheerder

Mijn bike: Trek Superfly 29er
Klopt, er word momenteel gekeken naar een geheel nieuwe structuur van de subforums om het wat overzichtelijker te maken. Niet alles zal een eigen subforum krijgen maar een samenbrengen van disciplines die dicht bij elkaar staan is een mogelijkheid. Voor Enduro is er nu een nieuw subforum omdat deze discipline op het moment flink gegroeid is. In principe ligt dit zeer dicht bij all mountain (zo niet hetzelfde).

Bericht di 09 sep 2014 21:06
_alain_ Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ¿que?
Reflex schreef:
Voor Enduro is er nu een nieuw subforum omdat deze discipline op het moment flink gegroeid is. In principe ligt dit zeer dicht bij all mountain

Enduro is een wedstrijdformaat, geen stijl van rijden.
All Mountain is maar een Europees begrip, overzee noemen ze dat "trail rijden" en is eigenlijk het mountainbiken pus sang.

Bericht di 09 sep 2014 21:31
Reflex Avatar gebruiker
Forum beheerder

Mijn bike: Trek Superfly 29er
Ik wil hier geen discussie over het verschil tussen Enduro en All-Mountain beginnen, maar in principe is het nagenoeg hetzelfde. Daarom kunnen alle All-mountain zaken in het enduro/All-mountain subforum. Voor de toekomst zijn we nog aan het kijken hoe we alles gaan onderverdelen.

Bericht vr 12 sep 2014 19:09
Zombiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Titallica & Napa Valley Steel
Misschien kan E-MTB ook bij enduro? Ik ben in de Alpen etc alleszins al meer E-bikes tegengekomen als op SingleSpeed of Fatbike events ;-)

Keer terug naar Mountainbike.be, The Site