Forumoverzicht Lounge bar Apres bike Einde reeks racefiets

Einde reeks racefiets

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht za 15 sep 2012 20:19
TrailRider Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Fuel EX 8
Als we nu eens kijken naar de Madone 3.5 en de 4.5. Slechts 100€ verschil in de catalogusprijs.
De 3.5:
http://www.12gobiking.nl/racefietsen/carbon/trek_bikes_madone_35_compact_racefiets_2012

De 4.5:
http://www.12gobiking.nl/zoekresultaat/trek_bikes_madone_45_compact_racefiets_2012

Links zijn enkel bedoeld om de specificaties te tonen.

Welke zou hier dan de interessantste koop zijn. De 3.5 lijkt hoger afgemonteerd. De 4.5 is wel een hoger model (betere carbon?). Of zijn er ook verschillen qua geometrie?

Bericht zo 16 sep 2012 09:51
kawa Avatar gebruiker
Mountainbiker

jor_m schreef:

Welke zou hier dan de interessantste koop zijn. De 3.5 lijkt hoger afgemonteerd. De 4.5 is wel een hoger model (betere carbon?). Of zijn er ook verschillen qua geometrie?

Geometry kan je toch gewoon vergelijken op de site.

Bericht zo 16 sep 2012 12:56
gbv Mountainbiker

Mijn bike: Cube Reaction Race '12

kijken welke geo de beste is. is er geen verschil dan zou ik voor de 3.5 gaan. betere afmontage en waarschijnlijk betere remkracht ook gezien de 105 remmen t.o.v. eigen oem gerief van trek.

of je moet eerder voorkeur geven op de looks...

Bericht zo 16 sep 2012 18:55
Mountainbiker

Op die link is de geometrie toch niet vermeld? Is er dan een verschil (race-comfort)?

Op de trek website staan precies alleen nog de 2013 modellen.

Laat maar weten wat de betere keuze is en waarom.

Bericht do 18 okt 2012 20:31
Mountainbiker

Heeft iemand toevallig het artikel van Cycling Plus waarin de bike van het jaar wordt gekozen?
Of als iemand nog artikels heeft waarin de Madone 3.5 2012 wordt getest zijn die ook altijd welkom.

Uitleg over artikel in Cycling Plus:
http://www.bikeradar.com/road/gear/category/bikes/road/product/review-trek-madone-35-12-45692

Is er eigenlijk ook een gelijkaardig forum voor racefietsers? Dan hoef ik dergelijke vragen niet steeds bij "Apres bike" te zetten he.
Laatst bijgewerkt door TrailRider op do 18 okt 2012 21:24, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht do 18 okt 2012 20:58
.:bert:. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ne witte, ne zwarte en ne grijze
Het is ondertussen al terug bijna tijd om te wachten op de einde-reeks-koopjes van 2013 :roll:

Bericht wo 15 jul 2020 14:55
harry_michael Mountainbiker

When it comes to gaining top rankings in search engine results, content is king. Search engines are driven by complex algorithms that reward user-friendly, quality websites with high rankings.
This means to be successful online, websites need to contain current, useful information including regular updates, blog posts and links to and from other high authority sources.
Getting the wrong links to your website can be detrimental to results. Building a fantastic network of links will be a key part of ranking top for any target search phrases.
There are also technical elements of a website that need to be right. Our technical team will look under the hood at the code that Google sees.
Comprehensive monthly reports keep you in the know SEO Reports Optimizing a website for search engines takes time, however, we believe in being accountable to our customers throughout the entire SEO process.
We provide every one of our clients with detailed monthly reports including traffic analysis, keyword rankings and even what device visitors to your site have used.
Your monthly report from your account manager, allows you to view the most popular pages people visit and the route they take while using the website. The search phrases they used to discover your website and where they are based are also information we can provide.

read more information : https://www.inventive9.com

Vorige

Keer terug naar Apres bike