Forumoverzicht Productinfo Sportvoeding, drank en training polsblessure

polsblessure

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.

Moderators: Reflex, Angelo.

Bericht za 28 maart 2015 00:34
weetabix Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ene met dikke banden

een tfcc letsel kan lang aanhouden.
Heb er zelf meer dan een half jaar last van gehad.
Uiteindelijk een brace beginnen dragen en na enkele maanden was er beterschap.
Best vast te stellen door een nmr met contrast te maken.

Bericht za 28 maart 2015 08:23
liesbeth Mountainbiker

Mijn bike: merida matts tfs 500

Ondertussen is mijn pols verbeterd. Sinds 2 weken fiets ik terug op de weg maar nog niet in het bos. Na het fietsen voel ik nog wat pijn maar kan het verdragen.

Ben eveneens juist begonnen met fitness om mijn conditie te verbeteren. Ik pas wel op met krachttraining.
Indien alles goed blijft dan ga ik binnenkort terug in het bos proberen.

Bericht vr 10 apr 2015 16:09
liesbeth Mountainbiker

Mijn letsel gaat op en af. Wou gisteren in het bos proberen maar terug pijn buitenkant pols en zwelling boven plooi elleboog. Misschien maandag eens proberen? Volgende week naar de huisdokter voor advies.

Bericht za 11 apr 2015 17:15
Sunn Xtreme Expert

peesontsteking die nog sluimert... enkel inspuitingen helpen, zalfjes en kine helpen niet als de pees is ontstoken. Indien de aanpak zo wel blijft, is het een straatje zonder einde.
de inspuitingen dienen vanaf pols t/m elleboog ingespoten te worden, dus ook de betrokken spier(en) van de onderarm.

ALTIJD ijs leggen NA de training.

je kan ook polsversterkende oefeningen doen met LICHTE gewichtjes.

Regio Geel (je bent van daar ergens ?) kan je bv naar dr. t'Seyen of dr. Lebon gaan... normaal hebben ze een directe en acurate aanpak.

Bericht za 11 apr 2015 23:40
liesbeth Mountainbiker

Inderdaad een straatje zonder einde. Ik woon in geel. Ik zal eens naar een sportdokter gaan. Bedankt.

Vorige

Keer terug naar Sportvoeding, drank en training