kazzz schreef:
Maar laat hem nu eens eerst antwoorden op de vraag wat de definitie is van: HARDRIJDER..
gaandeweg in de volgende vragen zal het wel heel duidelijk worden dat het gewoon absurd is, maar soms moet je mensen helpen een paar stappen verder te denken dan zomaar snel iets op hun klavier te typen.
EDIT: en dat is geen verwijt, het is gewoon een ziekte van de moderne tijd.. (Politiekers hebben dat ook trouwens, snel iets zeggen, beslissen en achteraf zitten andere met de gebakken peren omdat er gewoon niet over nagedacht is)
Hardrijders: Mensen die zich ergeren aan langzame/beginnende/kinderen MTB'ers.
Ik hoor je als tegen argument "Da's geen vaste waarde, iedereen vind zichzelf misschien snel".
Dat kan kloppen, maar als je gelijktijdig vertrekt dan lost dat probleem zichzelf op na 5km hé.
Het zou trouwens een suggestieuur zijn voor de xde keer...
Diegene die voor het uur starten weten dat ze minder kans hebben dat er erg trage mensen op het pad zijn, de mensen die erna vertrekken weten dat ze op hun gemak kunnen rijden.
Ik heb nooit beweerd dat wat ik voorstel de ultieme oplossing is hé. Jullie doen alsof ik beweerde dat ik het warm water uitgevonden heb.
Wat ik neerpende was gewoon een hersenkronkel en als ik hiermee fout ben mag je me gerust verbeteren.
Ik heb er zelf geen last van, ik wou het eens gewoon ter discussie brengen mits er wel veel andere mensen zich aan storen.
Ondertussen heb ik door dat er meer mensen zich ergeren aan mijn voorstel dan aan het probleem zelf dus ik zwijg erover want ik wind me zelden op tijdens toertochten, ik geniet.