Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Gebruiksregels: 2 à 4 weken op voorhand

Gebruiksregels: 2 à 4 weken op voorhand

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

Bericht vr 03 sep 2010 16:51
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Dan leggen we de link wel manueel he :wink:

Bericht vr 03 sep 2010 17:11
Haaike Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson Mach5

ka.dee schreef:
Dan leggen we de link wel manueel he :wink:

Merci :P

Toch spijtig (voor jullie) dat zo'n uitzonderingen altijd manueel moeten, het bespaart toch werk als alles automatisch kan.

Bericht wo 17 nov 2010 10:28
Geo Bhiker Avatar gebruiker
Forum beheerder

Mijn bike: Radon QLT Litening 06 (Fully)

ka.dee schreef:
Daar het toertochtenforum vooral als functie heeft om informatie te verschaffen over de tocht in kwestie (voor de tocht gereden is en nadien aan de hand van commentaren van de deelnemers) vragen we jullie posts in de trend van 'ik kom ook af, club Y zal ook aanwezig zijn' tot een minimum te beperken.

Vanaf nu kan je je deelname registreren via het afzonderlijke "deelnemen" knopje. Daar staan alle registraties overzichtelijk op een rijtje.

Bericht di 18 jan 2011 09:57
Geo Bhiker Avatar gebruiker
Forum beheerder

Mijn bike: Radon QLT Litening 06 (Fully)

sparkx schreef:
Hoe komt het dat Steenhuize "25 september" wel meer dan 2 weken op voorhand een Topic over hun toertocht mag openen, hetzelfde voor Bladel in Nederland die op 17 oktober doorgaat ? Die van van ons Waarloos-Kontich van 26 september wordt gewoon verwijderd.

Wij raden aan om 2 weken op voorhand te openen, maar er mag tot 4 weken op voorhand.

Er wordt in principe alleen verwijderd als er iets fout is, dikwijls wordt er samengevoegd als twee topics zijn over de zelfde toertocht.

Bericht di 08 feb 2011 17:09
R1ALAIN Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner AIR9 RDO Black Licorice and Specialized SJ S-Works 29 XX
Kan er nergens geen vermelding gemaakt worden over de deelnameprijs/inschrijvingsprijs en of de WBV, VWB of BBR lidkaarten meetellen inzake korting, verzekering, enz.
Ik stel meermals vast dat mijn geel kaartje van de VWB niet telt bij inschrijving en dat ik "zogezegd" niet verzekerd ben. Zodoende dien ik dan de volle pot te betalen.

Bericht za 22 sep 2012 17:19
Bunga Mountainbiker

Mijn bike: Lapierre X-Control 210

Geo Bhiker schreef:
Informatie over datum, plaats, afstanden, uren en organisator vind je in onze kalender.
Je vindt er ook links naar besprekingen van vorige edities.

Weet je niet waar een gemeente zich bevindt en wil je graag je verplaatsing minimaliser, dan is onze kaart handig http://www.mountainbike.be/kaart/MtbKalenderGeo.php
Na het klikken op gemeentenaam of speldje vind je
- details over de tocht
- een link naar de bespreking van die tocht in dit forum
- een routeplanner

Komt die geo kalender nog terug? Die was super om TTs te kiezen.

Bericht wo 23 okt 2013 19:27
Bulls69 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville Fuse 27.5 '14 & Haibike Sleek SL Carbon '10 & Kuota Kharma '11

Bunga schreef:
Geo Bhiker schreef:
Informatie over datum, plaats, afstanden, uren en organisator vind je in onze kalender.
Je vindt er ook links naar besprekingen van vorige edities.

Weet je niet waar een gemeente zich bevindt en wil je graag je verplaatsing minimaliser, dan is onze kaart handig http://www.mountainbike.be/kaart/MtbKalenderGeo.php
Na het klikken op gemeentenaam of speldje vind je
- details over de tocht
- een link naar de bespreking van die tocht in dit forum
- een routeplanner

Komt die geo kalender nog terug? Die was super om TTs te kiezen.

+1, of nee +759 [-o< [-o< [-o< :wink:

Vorige

Keer terug naar Toertochten