Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Nachttochten 2015

Nachttochten 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

Bericht di 18 nov 2014 22:54
d-shack Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar
Een deftig gecivilizeerd antwoord had ook gemogen!
Deze tt staat dus blijkbaar niet op alle kalenders. Oa de "mountainbike kalender"-app vermeld deze niet.
D-shack

Bericht do 20 nov 2014 14:06
Stef86 Mountainbiker

Mijn bike: Nog niet kapot
Allemaal,

Zit mee in de "organisatie" van de nachtrit in merksplas.
Tocht is een rit over de minst bekende padjes in en rond merksplas/rijkevorsel. Voornamelijk langs de kleiputten.

Parcours is getekend door de persoon achter solosride.be. Mensen die bekend zijn me de huzarenstukjes die hij uittekend weten dus dat dit van een hoger en beter niveau gaat zijn dan de doorsnee toertocht hier in de buurt.

Ondergrond: het blijven de kempen, dus relatief snel opdrogende bosgrond, met hier en daar een plas of vettig stuk. Zware ploeterstukken zitten er zeker niet in.

Omdat we een zeer kleine organisatie zijn en we gaan rijden in groepen van 15 fietsers, werken we wel met voorinschrijvingen, die we stopzetten op een totaal van 85 deelnemers, ik geloof dat we dit aantal zo goed als behaald hebben, maar laat jullie morgen het exacte aantal vrije plaatsen nog weten.. Daarna is het kwestie van snel te zijn.

Bericht do 20 nov 2014 23:40
Stef86 Mountainbiker

Mijn bike: Nog niet kapot
We hebben zonet besloten om geen extra inschrijvingen meer toe te laten op onze nachtrit in Merksplas.

Op deze manier kunnen we een goede tocht aanbieden aan de reeds 85 ingeschreven deelnemers.

Grtn,
Stef

Bericht vr 21 nov 2014 00:03
Bulls69 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville Fuse 27.5 '14 & Haibike Sleek SL Carbon '10 & Kuota Kharma '11

patje2 schreef:
Iemand enig idee wat we van Merksplas mogen verwachten.
Heb me wel al ingeschreven

Ik ben er op de valreep nog bij 8)
Bulls69

Bericht vr 21 nov 2014 12:10
Fully Fetzl Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized S-Works en ne Fetzlized F-Works

[quote="patje2"]Heb even rond gesurft met volgend resultaat waar in het donker kan gereden worden in 2014

en deze mag je er ook bij zetten: Nachtrit Olen op 13 december 2014 - start 19u (tvv Music For Life)
meer info op https://www.facebook.com/NightRide4Life

Bericht vr 21 nov 2014 17:48
glimburger Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: BMC TE01 XTR -2015

Leuke link. Misschien dat ik toch ook wel ns een keertje zo'n avondrit ga meerijden. Tot nu toe rij ik hier voornamelijk in mijn Opitterse glimburgerbosje en wat over lokale veldwegen.

Ik ga dit topic zeker blijven volgen.
Ik heb 2 lampjes op het stuur en 1 op mijn helm. merk is ay up. Ben er wel tevreden van.
Afbeelding

Bericht wo 26 nov 2014 22:21
K'zion Mountainbiker

Mijn bike: ridley A30 29'er,ridley noah,ridley heracles
Da ziet er wel goed verlicht uit :-D

Bericht za 29 nov 2014 21:21
chundo Mountainbiker

Mijn bike: Focus Raven - canyon nerve 9.0
glimburger schreef:
Leuke link. Misschien dat ik toch ook wel ns een keertje zo'n avondrit ga meerijden. Tot nu toe rij ik hier voornamelijk in mijn Opitterse glimburgerbosje en wat over lokale veldwegen.

Ik ga dit topic zeker blijven volgen.
Ik heb 2 lampjes op het stuur en 1 op mijn helm. merk is ay up. Ben er wel tevreden van.
Afbeelding

als Limburger kan ik de nachttocht van Leopolsburg erg aanraden, is wel pas geweest maar ik geloof ieder jaar dat het de 1ste donderdag van september door gaat.

Bericht di 02 dec 2014 12:20
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thomson mudbike, massi aire, corratec supper bow, cannondale flach29

De verlopige kalender voor 2015 zie pag 1

Bericht di 02 dec 2014 12:38
Fully Fetzl Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized S-Works en ne Fetzlized F-Works

[quote="patje2"]De verlopige kalender voor 2015 zie pag 1[/quote] tnx

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten