Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Nachttochten 2015

Nachttochten 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

Bericht wo 03 dec 2014 00:01
Bulls69 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville Fuse 27.5 '14 & Haibike Sleek SL Carbon '10 & Kuota Kharma '11

patje2 schreef:
De verlopige kalender voor 2015 zie pag 1

Van service gesproken Patje :wink:

Bericht wo 03 dec 2014 19:06
petruske Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek /specialized
da mag na eens gezegt worden e bulls69;patje2 merci staan al enige vermeld in mijn agenda
groetjes

Bericht di 30 dec 2014 12:14
Jeenyus Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 730

Café Coureur Night Ride XXL

Het nieuwe jaar beginnen met een flinke night ride? Het kan bij Café Coureur in Kortessem (nabij Hasselt). Op zaterdag 3 januari om 16.00 organiseren ze een 150 kilometer lange MTB endurance tocht. Er is bevoorrading, de après (met braadworst en stoemp) en een goodiebag. De route en fun onderweg wordt verzorgt door Jean Biermans.
Neem een degelijke conditie, 25 euro en een extra set batterijen voor de verlichting mee. Er is een beperkt aantal plaatsen dus reserveer snel je plek via: hello@cafecoureur.cc

www.cafecoureur.cc

Afbeelding

Bericht vr 02 jan 2015 22:52
mx#41 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson Razor evo +

Hallo, iemand die iets meer info kan geven over de nightride in Esquelmes?
grts, Davy.

Bericht di 06 jan 2015 11:58
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thomson mudbike, massi aire, corratec supper bow, cannondale flach29

mx#41 schreef:
Hallo, iemand die iets meer info kan geven over de nightride in Esquelmes?
grts, Davy.

Heb deze al enkele malen gereden veel boerewegels hier en daar een zelf aangelegde track in een bosje die wel technis zijn wel elk jaar een ander parkoer zeker nooit voor softi gaan Wel zeer klijne org. Er is wel een plaats voorzien waar je je an omkleden maar geen douches En de bike proper maken kan aan 2spuiten waarvan 1hoge druk maar er in nooit geen overompeling van bikers dus dit is geen probleem

Bericht di 06 jan 2015 13:16
mx#41 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson Razor evo +

Merci voor de info!

Bericht di 06 jan 2015 13:23
QM Mountainbiker

Mijn bike: Na de rit in gebroken wit
Vorig jaar ook gereden met mijn dochterke en Patje trouwens gespot op de rit toen, mooi ritje en idd alles lekker kleinschalig en gezellig!
Twijfel of ik er terug zal zijn, eerst wat het weer voor vrijdagavond afwachten...

Oja, heb nog een kort filmke van toen :wink:
Esquelmes 2014

Bericht di 06 jan 2015 14:50
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

QM schreef:
Vorig jaar ook gereden met mijn dochterke en Patje trouwens gespot op de rit toen, mooi ritje en idd alles lekker kleinschalig en gezellig!
Twijfel of ik er terug zal zijn, eerst wat het weer voor vrijdagavond afwachten...

Oja, heb nog een kort filmke van toen :wink:
Esquelmes 2014

Mooi filmke, druke moment aan de ravi blijkbaar maar je dochtertje reed wel met niet veel licht op haar fietsje maar is wel een evenwichtskunstenaresje
Hier hetzelfde het weer wat afwachten maar het is niet zeker dat ik zal rijden

Bericht ma 02 feb 2015 02:39
sam2300 Mountainbiker

Mijn bike: Granville evo

Iemand meer info over de rit in Watermaal Bosvoorde van komende vrijdag? Normaal zou het heel de week droog moeten worden, hopelijk dus iets betere omstandigheden dan de voorbije weken...

Bericht di 03 feb 2015 11:18
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

sam2300 schreef:
Iemand meer info over de rit in Watermaal Bosvoorde van komende vrijdag? Normaal zou het heel de week droog moeten worden, hopelijk dus iets betere omstandigheden dan de voorbije weken...

Ik denk dat hier in groep zal gereden worden(vroeger altans) omdat je enkel kan starten om 19u Ik heb ook al wel enkele nightrides gereden waar een groepsstart is en het parkoer toch uitgepijld is. Mij ga je er zeker tegen komen. Ik heb ook gezien dat ik er in december 2011 eene gereden heb toen waren mijn bevindingen.
10/12/11 Bosvoorde 90% mooie rit maar het ging veel te snel om in groep te rijden
Weet niet of het van de zelfde mensen was die het nu organiseren

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten