Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Nachttochten 2015

Nachttochten 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

Bericht ma 09 feb 2015 09:15
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thomson mudbike, massi aire, corratec supper bow, cannondale flach29

sam2300 schreef:
Iemand meer info over de rit in Watermaal Bosvoorde van komende vrijdag? Normaal zou het heel de week droog moeten worden, hopelijk dus iets betere omstandigheden dan de voorbije weken...

Heb deze dus gereden Er werd in 3 groepen gereden twee voor de kleine toer en 1 voor de grote toer. Ik heb de grote (40km) gereden De eerste 20km aan een gezapig tempo en werd er ook regelmatig gewacht daarna ging de snelheid fors de hoogte in en werd er ook niet meer gewacht op achterblijvers vertrokken met 17 man onderweg zijn er nog 3 aangesloten en aangekomen met een groepje van 8 bikers Ik ga er van uit als je in groep rijd dat het samen uit en samen thuis is hier dus niet.

Bericht ma 09 feb 2015 09:18
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

De kalender is aangepast er zijn er enkele afgehaald en ook enkele bij gezet
Rekkem en Bazel zouden dit jaar NIET doorgaan.

Bericht za 07 maart 2015 18:20
nielsvo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 30

Maak er nog wel even 2015 van dan in de startpost :wink:

Bericht za 18 apr 2015 17:51
petruske Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek /specialized
naar ik zo kan zien is overmere op donderdag 30 april afgelast ,vindt er nergens wat overterug enkel op de site van devwb staat dit vermeld, kan mij dat iemand bevestigen
groetjes petruske

Bericht ma 20 apr 2015 06:03
pattap Mountainbiker

Mijn bike: tomson

petruske schreef:
naar ik zo kan zien is overmere op donderdag 30 april afgelast ,vindt er nergens wat overterug enkel op de site van devwb staat dit vermeld, kan mij dat iemand bevestigen
groetjes petruske

Een alternatief in de regio
http://www.bloggen.be/fietsen_voor_oigo/
En voor een goed doel
Hier is een gezinstocht en ook keuze uit 2 of 3 mtb groepen al enkele malen mee gereden altijd mooi en voor elk nivo

Bericht ma 20 apr 2015 14:30
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

pattap schreef:
Een alternatief in de regio
http://www.bloggen.be/fietsen_voor_oigo/
En voor een goed doel
Hier is een gezinstocht en ook keuze uit 2 of 3 mtb groepen al enkele malen mee gereden altijd mooi en voor elk nivo

Heb er hier ook al enkele van komen rijden de laatste 2-3 jaren er wordt in groepen gereden en er is een groep A snel ongeveer 50km B minder snel ongeveer 40km C rustig tempo ongeveer 30km wel altijd onder het moto samen uit samen thuis.

Bericht ma 20 apr 2015 17:31
StrammerMax Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

petruske schreef:
groetjes petruske

Ik heb een mail gestuurd naar het mailadres dat op deze site vermeld stond bij de toertocht van Overmere.

De avond/nachtrit in Overmere van 30-04-2015 is inderdaad AFGELAST!

Vorige

Keer terug naar Toertochten