Forumoverzicht Bikemogelijkheden GPS Mio Cyclo 305 HC

Mio Cyclo 305 HC

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht ma 23 dec 2013 20:18
zenn Mountainbiker

Mijn bike: granville pulse senergy 29
TimDeBruyn schreef:
Ik heb mij gisteren de Cyclo 305 HC aangekocht en heb er al problemen mee... Ik had op het forum van Mio gevonden dat ik hem moest formatteren en alles weer opnieuw laten installeren. Ik heb hem dus geformatteerd maar nu wil hij niets opnieuw installeren waardoor ik met een lege gps zit :( Blijkbaar zou dit alleen goed werken met windows vista maar ik heb windows 7 dus probleempje... Ik zit momenteel in de ardennen (Hoei) en had gehoopt er hier een paar keer mee te kunnen gaan rijden. Is er een goeie ziel die het zou zien zitten om de inhoud van zijn MIO_SYSTEM schijf in een aantal zipbestandjes te steken en mij deze door te mailen of ergens online zetten zodat ik deze week toch nog kan gaan fietsen? Als je niet weet hoe dit moet kan ik je eventueel wel wat helpen... Ik zou je eeuwig dankbaar zijn!!

ps: gelieve iedereen zich te onthouden van reacties zoals "had toch de edge 800 aangekocht" ofzo, dank u :-)

zou het ook lukken met een 300 europe...

Bericht ma 23 dec 2013 20:50
TimDeBruyn Mountainbiker

Bedankt, maar het formatteren en alles opnieuw installeren is al gelukt... Helaas heb ik nu een ander probleem :( alles met navigeren lukt niet... Het lijkt wel of hij de kaarten niet vindt. Bij de surprise me functie zegt hij het zelfs letterlijk "controleer of de benodigde kaarten geïnstalleerd zijn". Lees hier en daar dat er nog mensen sinds versie 3.100 dat probleem hebben maar ik heb nog nergens een oplossing gelezen.

Bericht ma 23 dec 2013 23:07
zenn Mountainbiker

TimDeBruyn schreef:
Bedankt, maar het formatteren en alles opnieuw installeren is al gelukt... Helaas heb ik nu een ander probleem :( alles met navigeren lukt niet... Het lijkt wel of hij de kaarten niet vindt. Bij de surprise me functie zegt hij het zelfs letterlijk "controleer of de benodigde kaarten geïnstalleerd zijn". Lees hier en daar dat er nog mensen sinds versie 3.100 dat probleem hebben maar ik heb nog nergens een oplossing gelezen.

welke instelling heb je bij fietskaart staan....hier in belgie heb ik osm...maar ben is in tenerife geweest en daar werkte hij ook niet en toen heb ik de fiets kaart op tele atlas gezet en toen ging het wel...mss is proberen

Bericht di 24 dec 2013 00:49
TimDeBruyn Mountainbiker

Dat is een van de rare dingen: wanneer ik naar instellingen > kaarten ga staat daar onderaan enkel osm... En wanneer ik daar op duw zie ik gewoon een leeg scherm :(

Bericht wo 25 dec 2013 16:50
zenn Mountainbiker

TimDeBruyn schreef:
Dat is een van de rare dingen: wanneer ik naar instellingen > kaarten ga staat daar onderaan enkel osm... En wanneer ik daar op duw zie ik gewoon een leeg scherm :(

zit je per toeval aan de kant van luxemburg of duitsland want dan dacht ik dat je dat ok moest veranderen...als je in ander land zit..

Bericht wo 25 dec 2013 16:54
zenn Mountainbiker

sorry lees net dat je in huy zit

Bericht do 16 apr 2015 20:54
MaxRichard Mountainbiker

Beste Tim,

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn 305. Herstel na formatering lukt niet. Hoe heb je dat klaar gespeeld?
En daarvoor had ik ook het probleem met de kaart die niet gevonden werd. Heb je die al opgelost?

Thanks,

Max

Bericht vr 17 apr 2015 08:17
TimDeBruyn Mountainbiker

MaxRichard schreef:
Beste Tim,

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn 305. Herstel na formatering lukt niet. Hoe heb je dat klaar gespeeld?
En daarvoor had ik ook het probleem met de kaart die niet gevonden werd. Heb je die al opgelost?

Thanks,

Max

Ik heb hem laten ophalen voor herstelling, was net gekocht dus nog in garantie. Toen ik hem terugkreeg was alles in orde en sindsdien het probleem niet meer gehad...

Bericht vr 17 apr 2015 20:19
MaxRichard Mountainbiker

Goed idee. Merci!

Vorige

Keer terug naar GPS