Forumoverzicht Bikemogelijkheden GPS garmin connect

garmin connect

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 28 okt 2014 15:29
RigolleM Avatar gebruiker
Mountainbiker

wal schreef:
Igor schreef:
http://connect.garmin.com/dashboard

Bedankt, hier lukt het. Ik moet wel handmatig opladen want de communicator plug in wordt niet gevonden. Als ik hem wil downloaden krijg ik de melding dat de laatste versie op de pc staat. De wegen van Garmin zijn ondoorgrondelijk.

Welke browser gebruik je?
Geen problemen met FF en Chrome.

Bericht di 28 okt 2014 21:45
chrisper Mountainbiker

Mijn bike: Cube
wal schreef:
http://connect.garmin.com/dashboard

Bedankt, hier lukt het. Ik moet wel handmatig opladen want de communicator plug in wordt niet gevonden. Als ik hem wil downloaden krijg ik de melding dat de laatste versie op de pc staat. De wegen van Garmin zijn ondoorgrondelijk.[/quote]

Hier hetzelfde probleem. Ik moet handmatig uploaden, want plug in werkt hier ook niet (werk met browser google chrome)
Heeft een tijdje goed gewerkt, en plots werkte het automatisch uploaden niet meer. Maar vind de handmatige upload niet zo erg ze.
Bij garmin express krijg ik namelijk wel verbinding, want hij herkent toch mijn toestel.
Nja, mij een raadsel, maar geen ramp.

Wat betreft mijn probleem ivm met de aantal ritten die niet kloppen, het duurt de laatste tijd gewoon nogal lang totdat deze aangepast word merk ik. Dus dit probleem is ook terug ok.

Dit alles gaat dus over de moderne versie.

Bericht di 04 nov 2014 18:01
wal Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: niner mcr

Geen problemen met FF en Chrome.[/quote]

Ik gebruik chrome

Bericht vr 14 nov 2014 14:13
dovofil Mountainbiker

Hoi
Bepaalde routes kan ik niet meer vanuit mijn garmin connect op mijn toestel plaatsen ook niet meer op basecamp en opslaan als koers
Hoe komt dat en wat is de oplossing

Groetjes filip

Bericht di 27 jan 2015 23:21
weetabix Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ene met dikke banden

lucky7 schreef:
Ik kan op garmin connect niks meer doen,wanneer ik de naam van een stad ingeef en laat zoeken
dan krijg ik deze boodschap.
Er is een interne fout opgetreden tijdens het zoeken naar activiteiten. :-k

Heb hetzelfde probleem met de moderne en klassieke versie.
'analyseren' -> 'activiteiten' en dan zoeken op trefwoord geeft dezelfde foutmelding.

Nog iemand met dit probleem, of beter, bij wie werkt dit nog?

Bericht wo 28 jan 2015 20:08
chrisper Mountainbiker

weetabix schreef:
lucky7 schreef:
Ik kan op garmin connect niks meer doen,wanneer ik de naam van een stad ingeef en laat zoeken
dan krijg ik deze boodschap.
Er is een interne fout opgetreden tijdens het zoeken naar activiteiten. :-k

Heb hetzelfde probleem met de moderne en klassieke versie.
'analyseren' -> 'activiteiten' en dan zoeken op trefwoord geeft dezelfde foutmelding.

Nog iemand met dit probleem, of beter, bij wie werkt dit nog?

Al eens geprobeerd met internet explorer?
Ik gebruikte vroeger vaak google chrome als browser, en dat gaf regelmatig problemen.
Ik weet nu niet of dit de oplossing is, maar voorlopig werkt nog alles bij mij met internet explorer

Bericht do 29 jan 2015 16:41
DePieter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Ltd Race

Hier zelfde problem; activiteiten op Garmin Connect lijken onvindbaar geworden (zowel via IE als Firefox, zowel moderne als klassieke versie). Vb kan geen tocht van de Funny Bikers van 18/01 vinden via opzoeking Kluisbergen. Het zou me toch verwonderen dat niemand daar een gpx file heeft geplaatst

Bericht do 29 jan 2015 20:24
chrisper Mountainbiker

Inderdaad, bij mij werkt het ook niet meer

Bericht vr 30 jan 2015 12:11
scrooge Mountainbiker

Mijn bike: Cross : Stevens Carbon Team - MTB : Orbea Compair - WEG : Orbea Aqua

Zelfde hier, al moet ik wel bekennen dat ik de laatste tijd meer Strava gebruik dan Garmin Connect.

Bericht do 19 feb 2015 00:35
yoeri Mountainbiker

Mijn bike: SCOTT Scale 710 XTR 11/ SCOTT Genius 740 -2015 / THOMPSON XC980 29er beach XTR 2x10
Balen dat de zoekfunctie van GarminConnnect niet meer werkt. Vroeger vond je daar héél veel op!
Bij Strava heb je een Premium (betalende account -50 Euro/jaar) nodig om een GPX file af te halen...

VorigeVolgende

Keer terug naar GPS