Ik heb ook voor de eerste keer meegedaan,het was zwaar en moeilijk in te schatten hoe diep ik mocht gaan bij het begin,bij de tweede ronde aan het keun een klopke gekregen jammer maar toch op de tandjes gebeten. Was een zeer leuke ervaring,32k gedaan en bij de finish witte sneeuw gezien op 1u20 geland
Gisteren hier aangezet voor de 48km. als 97 over de streep gekomen in 1.54h. Heb me goed geamuseerd. Ik had mijn tubeless banden op 1.1 bar voor en 1.2 bar achter staan. Was goed georganiseerd, volgend jaar doe ik terug mee. hopelijk dan beter getraind.
Megafun maar toch iedere ronde afgevraagd of ik niet beter zou stoppen
Had ik vorig jaar ook... en zeker als je bij het ingaan van de laatste ronde met een man of 10 ronddraait en er 9 de afslag nemen naar finnisch... D O D E L I J K....
Na jààren eindelijk weer eens een beachrace gedaan en blij dat ik me heb laten overtuigen. 3 Ronden redelijk goed verteerd (141e in net geen 2u) maar op het strand was het soms zoeken naar stukken die redelijk bolden (super moto's - 2 bar voor en achter). Soms voordeel gehaald bij een beter stuk maar ben ook een paar keer als een volleerd alcoholicus van links naar rechts gereden om dan uiteindelijk 30 meter te verliezen op de bikers in mijn groepje ... Wel genoten van het gevarieerd parcours - echter aan mijn zandtechniek is nog werk. Veel werk.
Megafun maar toch iedere ronde afgevraagd of ik niet beter zou stoppen
Had ik vorig jaar ook... en zeker als je bij het ingaan van de laatste ronde met een man of 10 ronddraait en er 9 de afslag nemen naar finnisch... D O D E L I J K....
komt me bekent voor... Da was bij mij juist hetzelfde. Het zou beter zijn als de 32km 5minuten later starten.