Forumoverzicht Bikemogelijkheden Strandraces - Beachbiken 19de De Panne Beach Endurance

19de De Panne Beach Endurance

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel

Moderators: Reflex, Test team

Bericht ma 20 okt 2014 09:06
iBike Mountainbiker

Mijn bike: Ridley Trailfire

De 19e editie van de Panne Beach Endurance gaat van start op zondag 30 november 2014 om 11.30u.
De omloop van 52 km blijft onveranderd, de kids tussen 10 en 14 jaar leggen opnieuw een halve ronde af (10km) tijdens de KIDS RACE.

Inschrijven kan tot en met 24 november!

Meer info op: http://www.beach-endurance.be (niet compatibel met Internet Explorer)
Facebook/ De Panne Beach Endurance
Twitter/ @DePanneBeach

Bericht di 28 okt 2014 19:37
brechtplanckaert Mountainbiker

Mijn bike: cube elite

Om in te schrijven moet je een mail sturen met je gegevens maar ik vind nergens een mailadres... Iemand???

Bericht di 28 okt 2014 22:00
vani Mountainbiker

Mijn bike: Specialized & BMC

Bericht wo 29 okt 2014 17:02
MrSwiss Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Stumpjumper 2008 Specialized Fatboy 2014
Had mij ingeschreven met mijn fatbike. Dan vernomen van de wielerbond vlaanderen dat het niet toegelaten is om aan zo'n wedstrijden deel te nemen. Ben maar een recreatieve fatbiker, was nie de bedoeling om een klassement te rijden. Alleen meerijden voor de fun zoals die duizend andere gasten.

Bericht zo 02 nov 2014 20:34
cowboy peter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: flash29, thompson xc980, synapse
denk je dat die mannen 't verschil zien tussen dikke banden, en nog dikkere banden? Ik heb er de vorige jaren in ieder geval nog zien meedoen.

Bericht ma 03 nov 2014 16:51
DonFre Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida custom made 29er + On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er
cowboy peter schreef:
denk je dat die mannen 't verschil zien tussen dikke banden, en nog dikkere banden? Ik heb er de vorige jaren in ieder geval nog zien meedoen.

Idd, er reden er verschillende mee met een sandman!

Bericht di 04 nov 2014 12:28
SD2E Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale RC29, Scott Scale Comp29, Scott CR1SL
snap ook het probleem niet... zolang er geen motorke opzit mogen ze van mij alles toelaten :-D
Die kromme sturen idem, 't zijn toch de benen die het moeten doen ze :wink:

Bericht wo 05 nov 2014 10:43
RUSOR Mountainbiker

Mijn bike: Specialized fatboy
MrSwiss schreef:
Had mij ingeschreven met mijn fatbike. Dan vernomen van de wielerbond vlaanderen dat het niet toegelaten is om aan zo'n wedstrijden deel te nemen. Ben maar een recreatieve fatbiker, was nie de bedoeling om een klassement te rijden. Alleen meerijden voor de fun zoals die duizend andere gasten.

Plus2
Fatbikes mogen niet starten om wel erg flauwe argumenten van de organisatie.... ze storten gewoon de inschrijving terug

Bericht wo 05 nov 2014 21:51
cowboy peter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: flash29, thompson xc980, synapse
en welke zijn die argumenten dan wel?

Bericht za 08 nov 2014 22:20
RUSOR Mountainbiker

Mijn bike: Specialized fatboy
cowboy peter schreef:
en welke zijn die argumenten dan wel?

Bij deze laten wij weten dat fatbikes niet toegelaten zijn in De Panne Beach Endurance, dit is samenspraak met Wielerbond Vlaanderen.
We begrijpen dat bepaalde recreanten niet meedingen voor de prijzenpot en dus hierin geen probleem zien. Voor ons is het natuurlijk niet evident om op voorhand te weten wat de 1200 deelnemers in gedachten hebben als ze meerijden in onze unieke strandrace: meerijden voor de prijzenpot, gewoon meerijden voor de fun of meerijden voor de fun en als het plots goed meezit toch meerijden voor de prijzenpot. Het gebeurt heel regelmatig dat ook sportieve recreanten toch in de prijzen vallen. Wij zouden het dan heel jammer vinden dat wij het prijzengeld niet kunnen schenken omdat u niet voldoen aan het wedstrijdreglement. Dus bij deze hopen wij dat er meer duidelijkheid is en hopen wij op uw begrip. U bent dus heel hartelijk welkom om deel te nemen aan onze mooie strandrace met de correcte MTB. We hebben alvast ideaal weer voor u besteld. Hopelijk tot in De Panne. Sportieve groeten

Volgende

Keer terug naar Strandraces - Beachbiken