Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner Bike part(ner)(ster) gezocht omg. Scherpeheuvel en...

Bike part(ner)(ster) gezocht omg. Scherpeheuvel en...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

dyfkon Mountainbiker

Mijn bike: scott aspect 650
Beste mountainike(st)ers,

Ik ben al een half jaartje aan het mountainbiken.
Met het resultaat dat ik nu toch een tochtje van 55-60km kan afwerken.
Maar ik doe vooral de bloso routes voorlopig.
Ik kan vrijwel altijd ;)
Ik ben van omgeving Scherpenheuvel, maar mijn vriendin woont regio van Herselt dus kan van daar ook vertrekken ... Of eventueel fiets in de auto gooien lukt ook al eens ;).
Mijn gemiddelde snelheid hangt er van af... ik rijd alleen goed door maar met bike-partner is het voornamelijk recreatief voorlopig dus iemand met mindere conditie is zeker welkom ! want het is niet te bedoeling wedstrijd van te maken.
Moesten er nog vragen zijn ? SHOOT !

Vele M'bike - groeten
Dylan

maarten82 Mountainbiker

Mijn bike: scott aspect 940
hoi

wil wel eens mee mtb gaan..ben ook nog maar een paar maanden terug bezig,om de dag ga ik toeren van max 20 a 30 km maar wil ook wel grotere toeren doen.ben van borgloon maar mijn vriendin is van lummen..grtjs maarten

jrndesaer Mountainbiker

Dag Bikers!

Ik woon in Diest en ben zelf van regio Assent (Bekkevoort). Heb mijn MTB al ongeveer 2 jaar.
Om terug wat meer te rijden ben ik opzoek naar nieuwe partner(s).
Ik kan zowel door de week (Bloso tourkes) als int weekend (tourtochten).
Laat maar weten wanneer je kan en dan regleen we een eerste tocht!

Grtz
Jeroen

Bouldr Mountainbiker

Mijn bike: n/a

Hey, ik woon in langdorp. Als je eens wilt gaan rijden geef maar een seintje. Groeten!

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner