Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht vr 09 nov 2007 23:30
flaming_jakke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox

Zou iedereen 18de november kunnen ?? Ik zie da zitten ze :bounce:

Bericht za 10 nov 2007 11:50
blade Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube
voor mij geen probleem ik ga mee de 18e , 8) waar gaan we afspreken en om welk uur??? en naar waar??? :wink:

Bericht za 10 nov 2007 12:04
dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: scott scale

da's juist op 9 decembder natuurlijk te Bornem , op 18 november gaan wij naar Rotselaar. 24 november Baasrode ,1 december Moerzeke.

Bericht di 13 nov 2007 18:40
flaming_jakke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox

Wat een weer hé :cry:

Hoe spreken we zondag af ?

Wat te denken van 9u aan kerk Sint Gillis ?? (ik zeg maar iets andere voorstellen zijn welkom) :lol:

Bericht di 13 nov 2007 19:25
blade Avatar gebruiker
Mountainbiker

voor mij geen probleem ik zal daar zijn 8) ik hoop dat het tegen dan een beetje opgedroogd is want anders :cry: ik hoop dat we toch met meer als met 2 zijn ???? allee wie heeft er goesting :lol:

Bericht di 13 nov 2007 21:26
Gun*666 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott scale 50
Hey mannen , ik zal ook paraat staan :bounce: 9 uur is prima
En heeft er al iemand een ideetje langs waar we kunnen biken ....

Bericht di 13 nov 2007 23:03
Daaf Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida/Giacomelli
kwil ook wel meegaan
iemand een voorstel welke regio we gaan onveilig maken?
liefst met enkele versnaperingen op het traject :P
kwil gerust voor gps spelen; laat maar weten wat jullie ervan vinden om mijn trainingstoerke te doen.

Kleine schets: vertrek aan verougstraete bvb
stukske naast grote baan Lebbeke-hoogveld, daarna via oude spoorlijn en scheldedijk naar St-amands (stukse uit muddevils toer), klein verkavelingsbaantje tot in opdorp alwaar we via malderen het buggenhout bos binnenduiken (kant konijnenberg). sanitaire & versnaperingsstop in één van de etablissementen int bos.
Daarna het andere stuk bos (kant boskapel), beklimming hoge jan om dan via een 'omgekeerd' deel van de milleniumroute terug aan verougstraete uitkomen.

Bericht wo 14 nov 2007 19:43
blade Avatar gebruiker
Mountainbiker

zeg DAAF is dat voor u geen omweg??? gij zijt toch van buggenhout , ik bedoel daarmee eerst naar hier en dan terug naar ginder om te starten :wink: maar voor mij geen probleem het is hier toch naast mijn deur, dus plaats genoeg om een pelleton te starten =D> :-D neenee jong genoeg gezeverd [-X voor mij is het goed , nu nog de andere jongens :bounce: wie staat er scherp [-o<

Bericht wo 14 nov 2007 22:00
Gun*666 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott scale 50
Ziet er een mooi toerke uit en ze geven voorlopig pas regen in de namiddag ,dus alles ziet er goed uit .
Laten we dan samenkomen aan verougstraeten om 9 uur .

Heb juist nog nieuwe tandwielen , ketting en trapas laten steken . Zal mijn fietsken goed moeten vast houden denk ik of hij is zonder mij weg :lol:

Bericht wo 14 nov 2007 22:12
Daaf Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida/Giacomelli
blade schreef:
zeg DAAF is dat voor u geen omweg??? gij zijt toch van buggenhout , ik bedoel daarmee eerst naar hier en dan terug naar ginder om te starten :wink: maar voor mij geen probleem het is hier toch naast mijn deur, dus plaats genoeg om een pelleton te starten =D> :-D neenee jong genoeg gezeverd [-X voor mij is het goed , nu nog de andere jongens :bounce: wie staat er scherp [-o<

das maar een klein beetje omweg hoor.
Kwoon aan de provinciale baan dus das de 'goeie' kant om naar st-gillis te rijden. Moest ik nu op de grens met merchtem gewoond hebben zou het idd zot zijn maar nu is dat zeker te doen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner