Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner 4UMbikers LIMBURG.

4UMbikers LIMBURG.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht za 11 apr 2015 11:10
Willy H Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Scalpel 4

Zaterdag gaan we de prachtige riviertjes track rijden in Spa. We vertrekken om 12.00, Wie gaat er mee?komen samen aan oprit in elderen.ong.40km en 1000 hm...

1. guyh.
2. Willy

Bericht za 11 apr 2015 12:22
Jeffry Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Santa Cruz Bronson C + Nicolai Argon AM

Omdat er komend weekend weer geen Ardennen TT's zijn gaan we zondag 12/04 nog maar eens een Lowie ride doen, Dit keer doen we de Spa ride Deel1.

Ik heb de track ingekort tot een toer van 45km (+-1300hm), optioneel kunnen we onderweg nog 3 extra lussen (2, 7 en 8 km) doen afhankelijk van de staat van de deelnemers :lol: Met de 3 lussen is de toer 62 km met 1700hm.

Omschrijving: De eerste lus omvat een deel van de noordelijke bossen, en het volledige zuidelijke gedeelte, aangevuld met de Wayai-vallei. In deze lus zitten ook de 2 langere klimmen (eentje van 415 hms gespreid over 9 km en één van 210 hms over 3 km). De meest technische passages zitten langs de vele beekjes die in de zuidelijke wouden uit het veengebied van Malchamps ontspringen.

Vertrek: camping Spa d’Or Stockay 17, 4845 Jalhay (Je kan ook je auto parkeren op de parking buiten (doe dat dan wel in de verste hoek, je bent uiteindelijk geen bezoeker van de camping))

Wil je mee? Zet je naam op de lijst en zorg dat je om 8u30 vertrekkensklaar bent.

1. J&B
2. Brockie (omdat ik van ingekorte ritten hou ;) )
3. GeeCee
4. guyh.
5. Jeffry

Bericht za 11 apr 2015 14:06
christian Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Elite Super HPC Race 29 --- XTRAIL 26" carbon --- Trek Madone 3.5
Omdat er komend weekend weer geen Ardennen TT's zijn gaan we zondag 12/04 nog maar eens een Lowie ride doen, Dit keer doen we de Spa ride Deel1.

Ik heb de track ingekort tot een toer van 45km (+-1300hm), optioneel kunnen we onderweg nog 3 extra lussen (2, 7 en 8 km) doen afhankelijk van de staat van de deelnemers :lol: Met de 3 lussen is de toer 62 km met 1700hm.

Omschrijving: De eerste lus omvat een deel van de noordelijke bossen, en het volledige zuidelijke gedeelte, aangevuld met de Wayai-vallei. In deze lus zitten ook de 2 langere klimmen (eentje van 415 hms gespreid over 9 km en één van 210 hms over 3 km). De meest technische passages zitten langs de vele beekjes die in de zuidelijke wouden uit het veengebied van Malchamps ontspringen.

Vertrek: camping Spa d’Or Stockay 17, 4845 Jalhay (Je kan ook je auto parkeren op de parking buiten (doe dat dan wel in de verste hoek, je bent uiteindelijk geen bezoeker van de camping))

Wil je mee? Zet je naam op de lijst en zorg dat je om 8u30 vertrekkensklaar bent.

1. J&B
3. GeeCee
4. guyh.
5. Jeffry
6. Christian

Bericht za 11 apr 2015 17:07
Philippe1 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek 8000, nerve 29 al 9.9

1. J&B
3. GeeCee
4. guyh.
5. Jeffry
6. Christian
7. Flip

Bericht ma 13 apr 2015 21:29
guyh. Mountainbiker

Mijn bike: scott rc,wilier 903
Donderdag gaan we in Blègny biken. We vertrekken om 19.00 uur aan Park Jullienne in Argenteau. Wie gaat er mee?http://goo.gl/maps/N0Wuk,Erik Vanoppen Yep, deze keer gaan we wat meer singletracks en mooie afdalingen in de toer steken, en ook wat klimwerk met het oog op Bouillon natuurlijk.
guy
davy

Bericht ma 13 apr 2015 23:03
Brockie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: radon ZR Race 29er 7.0

Donderdag gaan we in Blègny biken. We vertrekken om 19.00 uur aan Park Jullienne in Argenteau. Wie gaat er mee? deze keer gaan we wat meer singletracks en mooie afdalingen in de toer steken, en ook wat klimwerk met het oog op Bouillon natuurlijk.

adres : Fonds Sainte-Julienne
4601 Visé, België

1. Guy h
2. Brockie
3...............

Bericht di 14 apr 2015 22:24
christian Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Elite Super HPC Race 29 --- XTRAIL 26" carbon --- Trek Madone 3.5
Donderdag gaan we in Blègny biken. We vertrekken om 19.00 uur aan Park Jullienne in Argenteau. Wie gaat er mee? deze keer gaan we wat meer singletracks en mooie afdalingen in de toer steken, en ook wat klimwerk met het oog op Bouillon natuurlijk.

adres : Fonds Sainte-Julienne
4601 Visé, België

1. Guy h
2. Brockie
3. Christian
4...............

Bericht wo 15 apr 2015 12:18
J&B Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC 2013, Scott Spark900 RC 2015
Zondag 19/04 ga ik een "ochtendstond heeft leuke paadjes in de mond" rit doen, we spreken af om om 7u aan te komen aan camping Spa d'Or en dan te vertrekken als we klaar zijn.

Dit maal doen we de Spa-Warche Ride bestaande uit een basistrack en 4 optionele extra lusjes zodat we aan een afstand komen tussen de 62km en 89km en ergens tussen de 1700hm en 2500hm. Deze rit strekt zich uit in het gebied tussen Spa, Malmedy en Roberville met de Hoegne- en Warchevalleien en de Hoge Venen

Wil je mee? Zet je naam op de lijst en zorg dat je om 7u ter plaatse bent.

1. J&B
2. ...........?

Bericht wo 15 apr 2015 17:20
dirtyd Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Sante cruz talboy ltc , granville marathon hti
WOENSDAG 15/04 vertrek om 19u00 evence coppeelaan 106

Bericht wo 15 apr 2015 17:42
Jeffry Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Santa Cruz Bronson C + Nicolai Argon AM

Jeffry aanwezig