Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner NIEUWE MTB CLUB REGIO HARELBEKE (just for fun)

NIEUWE MTB CLUB REGIO HARELBEKE (just for fun)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

samdevos Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 6700 (2009)

Hey , wij zijn momenteel een kleine "mtb club" die momenteel bestaan u 3 jonge gasten vooraan de 20 jaar.

Graag zouden wij ons een beeetje willen uitbreiden om met meer collega's eens te gaan rijden . Dit in tegenstelling tot ander clubs willen wij gewoon een groepje oprichten zonder verzkering clubverband....

Gewoon paar gasten in vaste groep die als ze goesting hebben gaan rijden. Momenteel beschikken wij over een camionette voor eventueel fietsvervoer nog plaats voor max 2bikes :) . come along and join us :)

Bericht vr 02 okt 2009 19:56
kmt Mountainbiker

Mijn bike: RADON STAGE
ik heb wel interesse, ik woon in izegem.
waarheen trekken jullie dan zoal ?
greetz

Bericht vr 02 okt 2009 20:04
Mountainbiker

valt te zien,

vorige week naar la roche en ardenne geweest, dervoor heuvelland , kluisbergen...Kortom waar de bergjes liggen

ik zag uit ander topic dat je ook weekend ardennen verkiest same here :).

wel niet echt pro , tempo is van middenmaat .
En af en toe es een toertocht e :)

Je laat maar iets weten

Bericht za 03 okt 2009 00:00
kmt Mountainbiker

Mijn bike: RADON STAGE
tempo van middenmaat, hoe hoog ligt da dan, bvb welk ritgemiddelde haalde op een parcours daar in la roche ? wat voor u middenmaat is kan nog hoog zijn voor mij he, daarom da k eens peil ernaar zoda k een idee heb wat ik kan verwachten als ik met jullie meebike...

Bericht zo 04 okt 2009 11:18
Tim_Prodigy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Rockhopper '10
Hier is er ook wel interesse, ik tel 20 jaar woon in Bissegem en zoek al enkele weken een club/groepje om samen toertochten(en in een later stadium marathons)mee te gaan rijden. Op mijn laatste toertocht die ik deed(Wevelgem-Kluisbergen-Wevelgem)haalde ik een gemiddelde van 20km/u.

Stuur me gerust een privébericht voor verdere details.

mvg

Bericht zo 04 okt 2009 13:02
Mountainbiker

tja tempo is gewoon ja la roch was denk ik maar gemiddelde van 18 , we stoppen ook af en toe ne keer e voor uit te rusten tes geen top koers maar we zijn ook geen slakken.

Bericht zo 04 okt 2009 13:04
Mountainbiker

Tim_Prodigy schreef:
Hier is er ook wel interesse, ik tel 20 jaar woon in Bissegem en zoek al enkele weken een club/groepje om samen toertochten(en in een later stadium marathons)mee te gaan rijden. Op mijn laatste toertocht die ik deed(Wevelgem-Kluisbergen-Wevelgem)haalde ik een gemiddelde van 20km/u.

Stuur me gerust een privébericht voor verdere details.

mvg

die had ik ook gereden hoelang heb je er over gedaan? over de 110km?

Bericht zo 04 okt 2009 16:29
Tim_Prodigy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Rockhopper '10
samdevos schreef:
tja tempo is gewoon ja la roch was denk ik maar gemiddelde van 18 , we stoppen ook af en toe ne keer e voor uit te rusten tes geen top koers maar we zijn ook geen slakken.

Ideaal, de middelmoot dus ...

samdevos schreef:
die had ik ook gereden hoelang heb je er over gedaan? over de 110km?

Nee had maar de 55 afgehaspeld die dag, was de 1ste keer dat ik aan zoiets deelnam. Rijden jullie meestal afstanden van 100+km misschien ?In dat geval pas ik liever..

:oops:

Bericht zo 04 okt 2009 17:15
Mountainbiker

haha nee dat was de enigste , mijn 2 compagnons hadden het heel moelijk deze te vervoledigen :p , denk dat we toen 7uren derover hebben gedaan. :p. Dus geen vrees zo'n lange tochten doen we niet:p .

Bericht zo 04 okt 2009 19:24
Mountainbiker

Maaar mss beter om gewoon es voor een toertje af te spreken en dan ziet ge wel

Volgende

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner