Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner MTB - Mechelen

MTB - Mechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 12 jun 2011 07:41
pattap Mountainbiker

Mijn bike: tomson

patje2 schreef:
Wowtre schreef:
ben ook wel benieuwd naar dat offroad, bedoel je misschien langs de dijle richting muizen?

Parkeren kan aan de nekker/cinema. Hier paseeren we op het einde om terug de stad in te rijden
Als je benieuwd bent afkomen zou ik zeggen.
80km = ongeveer 75 a 80% ofroad en 15km singletraks we doen maar een 10km van tt mechelen en dit in een 4 tal keren we verlaten Mechels grondgebied maar voor een 3 of 4 keren en er zijn zelfs helingetjes waar ik zelfs vooraan moet schakelen en maar net boven geraak (geen bergen) nooit langer dan 2km road per keer. Er ligt wat van alles in technise stroken, vlam stroken, grind paadjes, veldwegen, oude spoorbermen, een heus wasbord, 2x een bmx parkoers enz enz
Men kan deze tocht uitbrijden met bloso´s van Willebroek, Haacht, Bonheiden(op deze komen we 100m in de tegen richting) of de toer van Wodanbikers
Nu nog goed weer en ik hoop op enkele medebikers

Ik was in mechelen op bezoek bij men dochter en dacht neem men bike mee. Even na 8 vertroken met patje2. Inderdaad na 500m offroad via heel veel heel veel paatjes en en traks na 20km stond er zelf een heuse bevoorading een ouder koppel zorgde hier voor aan km39, 57 en 75 stonden deze mensen terug de tocht stopte na 94km met een bord soep in de veranda bij deze2 gezelige mensen Ik kende de streek enkel van eens een tt te rijden maar hier is het heel mooi met een aaneensluiting van traks echt bedankt patje en ik vind het echt spijtig voor u dat we maar met twee waren Heb echt een gezelige voormidag beleeft

Bericht zo 12 jun 2011 14:04
Den Deze Mountainbiker

Mijn bike: Cl!mb Adept 1.0 2011

Ik ben van Bonheiden, maar 60km is voor mij voorlopig wat de maximum. Moest je een gps track hebben dan mag je deze altijd posten :-)

Bericht zo 12 jun 2011 14:25
on6hp Mountainbiker

Den Deze schreef:
Ik ben van Bonheiden, maar 60km is voor mij voorlopig wat de maximum. Moest je een gps track hebben dan mag je deze altijd posten :-)

Heb deze vandaag gereden. Een aanrader, al zeg ik het zelf :wink:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=rtvznuickwfxroyf
Had die eerst uitgezet op kaart, dan op GPS nagereden. Weinig of geen fouten, en er zit van alles tussen.

Bericht zo 12 jun 2011 18:09
Wowtre Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

on6hp schreef:
patje2 schreef:
Ik bedoelde de blosotochten maar we passeren inderdaat ook wel op het domijn van Hofstade en dat stuk is vrij denk ik anders betalen of even omrijden Ga hem nu eindelijk al eens op nemen met GPS en proberen te posten

Binnenrijden langs het bos in de Molenheide straat. Is gewoon open :-)

erin wel, maar je kan er nergens anders meer uit;-) wou daar vandaag doorsteken tot de tervuusresteenweg en door te steken naar de Vriezenbroek.

erg erg erg kunnen ze echt geen andere oplossing verzinnen voor dat stelletje ambetanterikken, alles omheinen zoals in de nekker gaat weer ne pak kosten, en wij zijn de klos

Bericht zo 12 jun 2011 20:46
on6hp Mountainbiker

Wowtre schreef:
on6hp schreef:
patje2 schreef:
Ik bedoelde de blosotochten maar we passeren inderdaat ook wel op het domijn van Hofstade en dat stuk is vrij denk ik anders betalen of even omrijden Ga hem nu eindelijk al eens op nemen met GPS en proberen te posten

Binnenrijden langs het bos in de Molenheide straat. Is gewoon open :-)

erin wel, maar je kan er nergens anders meer uit;-) wou daar vandaag doorsteken tot de tervuusresteenweg en door te steken naar de Vriezenbroek.

erg erg erg kunnen ze echt geen andere oplossing verzinnen voor dat stelletje ambetanterikken, alles omheinen zoals in de nekker gaat weer ne pak kosten, en wij zijn de klos

Wij zijn gewoon langs de hoofdingang terug buiten gereden. Die kerel keek eens raar maar geen probleem :-D

Bericht zo 12 jun 2011 21:37
pattap Mountainbiker

Mijn bike: tomson

Den Deze schreef:

Ik heb zelf geen gps en patje had zijn gps thuis vergeten maar gaat kortelinks nog eens de toer rijden en deze dan opnemen kan enkel maar zeggen het enige wat mij een beetje tegen viel dacht rond de 80km te hebben maar het waren uiteindelijk even over de 90 (dus bij deze gewaarschuwd) met zeker bijna 75a80km offroad en echt nergens langer dan 2km road, er kunnen aan zijn organisatie veel tt een voorbeeld nemen trommel je ouders van vooraan de 80 maar eens op om 4 bevoraadingen(banaan, appelsien, water, isostar en maxim energierepen) te doen voor 2 man en deze deden dat nog met de glimlach voor patje en zen ploegje =D> =D> =D> voor de afwezichen :evil: . Kan enkel maar zeggen rij de volgende keer zeker mee. En als je wil inkorten het kan op verschilende plaatsen wij zijn gegaan voor de voledige afstand. Langs waar we Hofstade binnen en buiten gereden zijn weet ik niet maar we hebben geen probleem gehad.

Bericht ma 13 jun 2011 11:13
Wowtre Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

sorry mannen, had niet door dat het op za was,

zondag met een paar mannen deesgedaan:

Bericht wo 15 jun 2011 14:55
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thomson mudbike, massi aire, corratec supper bow, cannondale flach29

Wowtre schreef:
sorry mannen, had niet door dat het op za was,

zondag met een paar mannen deesgedaan:

Geen probleem nu ken ik hem terug uit het hoofd ga kortelings deze nog eens rijden hopelijk met wat Mechelaars deze keer zal nog wel een datum posten. Zal ergens in juli worden.

Bericht di 21 jun 2011 20:29
schuppe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd race 29" blackline 2014
ik ben van olv waver,dus ook naast de deur. Spijtig genoeg is 50 mijn max nog maar hoor. Als jullie ooit eens iets korter dan 90 km gaan rijden laat dan maar iets weten.

Bericht ma 27 jun 2011 09:03
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thomson mudbike, massi aire, corratec supper bow, cannondale flach29

schuppe schreef:
ik ben van olv waver,dus ook naast de deur. Spijtig genoeg is 50 mijn max nog maar hoor. Als jullie ooit eens iets korter dan 90 km gaan rijden laat dan maar iets weten.

Kom gerust mee rijden we zijn nooit verder dan 10km van Mechelen centrum na ongeveer 10km pasbrug, 20km Walem, 3Okm Battel, 40km Leest, 50km Hombeek, 60km Zemst, 70km Hofstade, 80km Hever Niemand verplicht om de volle afstand mee te biken

VorigeVolgende

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner