Forumoverzicht Productinfo Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB Ego - Kits

Ego - Kits

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.

Moderators: Angelo., Test team

Bericht vr 09 dec 2011 22:50
need for speed Mountainbiker

Mijn bike: open 0-10
Djleynaert schreef:
Mijn fietsenmaker heeft mij dat een paar maand geleden ook laten zien. Blijkbaar met een rugzak met batterijen op de rug + onder de duizend(en?) euro(s) kom je er niet. Toch zie ik hier een toekomst in(als de batterijen het langer uithouden)

Nu hopen dat er geen zware reglementering op komt(en taks) en eventueel een rijbewijs(of beperking). Klinkt misschien zot maar je rijd wel 70km/h op een fiets he :D

en @_gertjan_ heb je de eerste gsm's en laptop's gezien? Dit is net hetzelfde, meer en meer voertuigen worden uitgerust met batterijen. Wat nu misschien nog 200kg in een auto weegt zal later nog maar 10kg wegen. Gewoon een kwestie van tijd. Laptops die 6000 keer sneller zijn en 13 uur kunnen aanstaan was ook "onmogelijk" toen he :D

als da een succes word zullen de heren in brussel wel weer ne taks vinden om ons geld uit de zakken te halen

Bericht wo 02 jan 2013 21:48
WOLF! Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 2 x On One scandal 29er
Bij ons op het werk zijn er al verschillende die kits gestoken hebben. Ene kerel kom ik vaak s'morgens tegen en die vlamt 40 per uur. Dat gaat dus lekker vooruit en weer een auto minder op de weg.Hij moet wel al dagen zijn batterijen opladen na een rit van 65 km. Deze zitten bij hem in een fietstas.

Bericht wo 02 jan 2013 22:24
eL Tee Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: a Zwitsersche blonte mé ferme rondingen
Zo te zien vooral gericht op DH en all-moutain/enduro, en dus minder op de lichtere XC-fietsen... En da's nou net hetgene wat je hier in onze lage landen het meeste ziet...

Vorige

Keer terug naar Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB