Forumoverzicht Techniek Onderhoud en herstellingen Racing ralph op ztr crest velgen

Racing ralph op ztr crest velgen

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

Bericht ma 20 apr 2015 23:33
vani Mountainbiker

Mijn bike: Specialized & BMC
Op men ZTR Crest wielen vorige week racing ralphs gemonteerd en ze blijven niet op druk. Is 1ste x met deze velgen dat ik dit tegen kom. heb er al 3 soort specialized banden op gemonteerd en furius freds en geen enkel probleem nu met de ralphs dag erna 1.5 bar eruit zowel voor als achter...

Giobiker Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale F29/ Scott Scale 710
Voor dat je ze monteert gewoon de binnenkant goed ontvetten met brake cleaner en genoeg vloeistof in doen, na het monteren een uurtje mee gaan rijden, meer kan je niet doen.
Je hebt er af en toe wel eens eentje die niet direct dicht is maar het betert meestal wel.
De banden hebben veel verschil, soms zelfs 2 banden van hetzelfde merk maar een verschillend type zoals een rocket ron en een racing ralph, de ene was meteen potdicht en de ander was na een paar uur slap, ook al meegemaakt en is ook goedgekomen door mee te rijden.

Grtz.

Keer terug naar Onderhoud en herstellingen