Forumoverzicht All about MTB MTB algemeen online shop Bike-Discount

online shop Bike-Discount

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team


Bericht za 14 feb 2015 19:21
AEE Mountainbiker

Berichten: 45

Enkele weken geleden bestelde ik wat spullen bij deze online shop, bij het ontvangen vann het pakket merkte ik dat er twee titanium bouten ontbraken en bij de aluminium bouten zat er één bij waar geen schroefdraad op zat :evil:

Vergissen is menselijk dus ik mailde naar de firma met de nodige foto's ter bewijs.
Tot op heden heb ik deze mail al een keer of 5 verzonden, spijtig genoeg zonder resultaat / antwoord.

zijn er hier nog mensen die de zelfde onaangename ervaring hebben met Bike-Discount ?

http://www.bike-discount.de/en/info/sta ... discount-1 op hun algemeen mail adres reageren ze niet, en op hun hotline word je van het kastje naar de muur gestuurd tot da lijn plots wegvalt :evil:


grtzz,

Bericht za 14 feb 2015 21:05
Edlisjas Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 2699
Mijn bike: One9 RDO
Nog nooit problemen gehad hier en toch al veel besteld.

Bericht za 14 feb 2015 23:38
tek-zotic Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 1473
Mijn bike: Fuji SLM
al heeeeeeeeel veel besteld en nooit problemen gehad

Bericht wo 18 feb 2015 01:43
Jaaktrekhaak Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 21
Mijn bike: Radon
Ik heb een paar keer garantiegevallen gehad bij de megastore. Nie direct hetzelfde, maar ik heb ook enkele keren deze gecontacteerd via email en daar kreeg ik nooit reactie op. Als ge belt helpen ze u wel goed plys rechtstreeks contact. Maar dan moet ge wel wat duits kunnen want ze kunnen niet allemaal engels...

Ik denk dat het van hun kant een beetje luiigheid is...

Bericht wo 18 feb 2015 09:15
AEE Mountainbiker

Berichten: 45

Jaaktrekhaak schreef:
Ik heb een paar keer garantiegevallen gehad bij de megastore. Nie direct hetzelfde, maar ik heb ook enkele keren deze gecontacteerd via email en daar kreeg ik nooit reactie op. Als ge belt helpen ze u wel goed plys rechtstreeks contact. Maar dan moet ge wel wat duits kunnen want ze kunnen niet allemaal engels...

Ik denk dat het van hun kant een beetje luiigheid is...



ik heb ondertussen de eindelijk iemand aan de telefoon gehad die mij "zou " kunnen helpen =D> =D>
mijn duits is niet perfect maar ik kan mij verstaanbaar maken, ik moest nogmaals de foto's doorsturen ( nu al voor de 6 de keer) en hij ging mij dan de ontbrekende stukken toesturen.
bevestiging van ontvangst van mijne mail (aan de telefoon) heb ik gekregen, de beloofde bevestiging van het versturen van de onderdelen daar wacht ik nog steeds op :evil:

grtzz

Bericht wo 18 feb 2015 10:48
chime Mountainbiker

Berichten: 23
Mijn bike: Trek 6700

Mocht dat niet helpen - benader dan hun facebook of twitter account via jou account.
(als ze die hebben)

Op berichten in de sociale media is men vaak toch het snelst geneigd om te reageren - wel correct blijven natuurlijk.

Bericht wo 18 feb 2015 20:55
Prospeer Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 231
Mijn bike: Cube Reaction GTC
Zou natuurlijk best zijn als ze je gewoon de ontbrekende/foute bouten opsturen zonder dat jij iets hoeft te doen, dus wacht mss ff af.

Maar indien het object niet voldoet kan je het ook terugsturen. Via je online account kan je een "retourbon" afprinten.
Geld wordt bij ontvangst van je pakket terug op je rekening gestort en/of je krijgt een nieuw object (hetgeen je wil). Op mails krijg je normaal binnen de 72 uur reactie.

Bericht wo 01 apr 2015 16:09
AEE Mountainbiker

Berichten: 45

ondertussen iemand aan de lijn gekregen ..... pfffff wat een gedoe zeg :evil:

alé ze gingen het nakijken op de picking lijst (kan ik begrijpen, iedereen kan wel zeggen dat er altijd dingen te kort in zitten) en mij op de hoogte houden van de voortgang #-o

Bericht do 02 apr 2015 09:21
KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 74
Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth / Mongoose pro DX4.0
Bij bikester heb ik ook zoiets voorgehad en die hebben direct en zonder al te veel te zagen de ontbrekende stukken opgestuurd.

hun doos was wel slecht toegeplakt en heb daar dan wel een foto van doorgemaild

Bericht vr 03 apr 2015 13:21
flip Mountainbiker

Berichten: 442
Mijn bike: Specialized Stumpjumper 29 / Tarmac
Al heel vaak besteld, nooit problemen en 1 x een garantiegeval gehad, perfecte service ook toen. Gewoon de rol (van losse rollen) terugsturen en binnen een week had ik thuis een nieuwe. =D>

Volgende

Keer terug naar MTB algemeen





cron