Forumoverzicht All about MTB MTB algemeen Internet shoppen: Go or No Go??

Internet shoppen: Go or No Go??

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 05 jul 2009 10:02
G-m@n. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 2015 specialized comp carbon 29

maandag bij vrv bike bestelling gedaan en donderdag al aangekomen.
degelijk verpakt en snelle levering. zo moet dat :P

Bericht ma 06 jul 2009 18:02
kevx Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bronto Reverend/lynskey Pro
Ik vind VRVbike zeker de moeite waard om eens rond te neuzen als je iets nodig hebt. Meestal koop ja dan nog een paar dingen omdat je het voor die prijs echt niet kunt laten :-)

Snelle levering, goede service, wat wil je nog meer...

Bericht ma 06 jul 2009 18:35
Schijfrem Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moots MootoX RSL 29" / Lynskey M290 29"
Sugoi broek besteld bij www.sport-perfect.nl
Ben benieuwd.
:-)

Gisteren on-line besteld en zopas een mail gekregen dat item morgen via TNT thuis gaat geleverd worden ... da´s snel =D>

Vandaag dinsdag pakje netjes aan deur afgeleverd per courier.
Broek al eens uitgetest tijdens de spinning .... goedgekeurd =D> =D>

Bericht ma 10 aug 2009 09:16
Mounthias Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: B1 team replic world v-brake |Scott Scale 20

vorige week maandag nieuwe fiets (uit stock) bij egle-parts.de besteld, terzelfdertijd betaald ook,
donderdag gebeld om te weten of de betaling ok was zeiden dat ie donderdag of vrijdag ging verstuurd worden,
nu maandag en nog steeds geen bevestiging dat ie verstuurd is :(

prijs was super, maar dat wachten [-X

edit:
bike is EINDELIJK binnen, besteld en betaald de 3e, de 13e binnen, voor dingen die allemaal in stock waren, vind het een beetje lang
paar e-mails gestuurd, omdat ik nerveus werd (ik had al betaald, en was een volledige fiets dus €€$$, en dat na die mensen met hun vakantiehuisjes van deze zomer ...), nooit antwoord op gehad,
aan telefoon wel, maar was dan van :komt in orde, we sturen morgen (paar keer)
uiteindelijk fiets toegekomen, nog steeds aan't wachten op trackingnummer ...

is wat stressy geweest, maar eind goed al goed, en heb een serieus koopje gedaan :)
Laatst bijgewerkt door Mounthias op vr 14 aug 2009 09:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht di 11 aug 2009 14:52
bikebug Mountainbiker

Mijn bike: 2e hands Decathlon Rockrider 5.2

Ook hier maar even een plusje plaatsen voor de afhandeling van VRV-Bike. Wo-middag besteld, vrijdagochtend binnen en met vlotte en vriendelijke communicatie. Was trouwens een héél scherp geprijsd derailleurke (XT-vóór à € 24). 'T is dat ik geen schijfremmen heb, anders had ik er nog een vork gekocht ook.

Bericht di 11 aug 2009 16:13
Old Skool Mountainbiker

Mijn bike: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)
Ik heb nu wat problemen met bike-components.

mijn pakske is vermist :cry:

Bericht do 13 aug 2009 09:21
Old Skool Mountainbiker

Mijn bike: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)
Meer nieuw van bike-components:

Serieuze mix-up in de verzend afdeling. Eerst wilden ze mijn bestelling naar Cottbu (ergers in oost Duitsland, far far away) sturen. Dan is het op een of andere maniet in opglabbeek geraakt, waar ze het natuurlijk geweigert hebben, want het was niet voor hun.

Denk dak beter de ganse bestelling annuleer

Bericht do 13 aug 2009 18:05
Emperor of the Mud Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

De voorbije maanden bezig geweest mijn nieuwe fiets samen te stellen en aan te kopen. Enkel het frame is aangekocht via mijn lbs. De webwinkels waar ik besteld heb: nanobikes.de, bike2build.nl, bike24.de, vrvbike.be, bike-components.de, math salden. Bij de meeste bestellingen ging alles heel vlot: bestelling plaatsen, overschrijving doen, 2-3 dagen later werd het pakje netjes afgeleverd. Mijn voorvork zijn ze zelfs op zaterdag komen brengen!

- Remmen (Hope Tech X2) zijn besteld bij Bike2build. Deze waren niet in voorraad. Niemand die mij op de hoogte bracht van een eventuele leverdatum, dus dan maar zelf eens een telefoontje gepleegd... Men wist mij vriendelijk te vertellen dat "die Engelsen bij Hope" nogal op zich laten wachten qua opzenden van onderdelen, en dat een wachttijd buiten hun wil lag. Uiteindelijk is 6 weken later het pakketje afgeleverd.

- Balhoofd is besteld bij bike-components. Ik had de fout gemaakt een gewoon balhoofd te bestellen terwijl ik een semi-integrated nodig had (silly me, I know). Dan maar eens bellen of ze niet wilden ruilen? Hele vriendelijke man aan de lijn, die mij klaar en duidelijk uitlegde wat ik moest doen. Pakje opgezonden, ander balhoofd besteld, paar dagen later opgestuurd gekregen. Het saldo heb ik mooi teruggestort gekregen op mijn rekening! Niets dan lof dus!

- Wielen zijn besteld bij Math Salden... Normaal zijn die jongens heel snel bij de les qua levering, maar toen die even op zich liet wachten, besloot ik toch maar eens bij hen te polsen. Bleek dat mijn bestelling "over het hoofd gezien was", en dat ze die zo snel mogelijk gingen opsturen. Wielen stonden ondertussen in promotie, wist men mij te vertellen. €70 werd netjes teruggestort. Dat was vorige week maandag. Vrijdag gebeld: bleek dat mijn wielen spoorloos waren bij de Nederlandse post. Deze voormiddag bericht gekregen dat ze een nieuw paar wielen opgestuurd hebben, ik ben benieuwd... Communicatie met hen verliep altijd vriendelijk en duidelijk, met excuses voor de lange wachttijd.

Bericht do 13 aug 2009 21:42
Tsjimown Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube - attention
math salden mijn reba vork gekocht, vlugge levering.

Bike2build fietsendragen gekocht, echter wel lang moeten wachten, na 2 weken getelefoneerd, en bleek dat men overschrijving niet aangekomen was, na verzenden print screen van overschrijving op homebanking, 2 dagen later levering. zeer vriendelijke man hier achter de telefoon

Bericht vr 14 aug 2009 13:20
Emperor of the Mud Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Update: wielen zijn aangekomen... 2 keer zelfs #-o

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB algemeen