Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws Nieuwe Niner Air9 familie

Nieuwe Niner Air9 familie

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht vr 05 sep 2014 12:11
endorfin Avatar gebruiker
Mountainbiker

Edlisjas schreef:
Ik heb afgelopen maandag een One9 RDO besteld in atomic blue met bijpassende blauwe Niner vaste vork. Frame zou vandaag verstuurd worden maar ben momenteel "in onderhandeling" om te switchen naar de Air9 RDO in licorice/carbon maar er zijn nog geen levertermijnen bekend...:-(

Heb mij ne speci bestelt, wou ook de One9 hebben, maarja levertijd en prijs....

Ben ik wel jaloers op :wink:

Bericht vr 05 sep 2014 12:12
madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC 2014 - Specialized S-works Epic WC 2014
In de S-Works 2014 kleuren vind ik die Niner's best wel knap :-D

Afbeelding

Afbeelding

Bericht vr 05 sep 2014 12:21
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 carbon, Niner EMD
Allé vooruit, ben ik nu net eindelijk mijne Niner Air Carbon in elkaar aan 't steken, komen ze hier weer mee af. Ik kan al terug beginnen sparen ](*,) .

Bericht vr 05 sep 2014 12:24
Edlisjas Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: One9 RDO
Volgens mijn info komen de nieuwe Niners pas midden/eind december...ik ga dus bij mijn one9 RDO blijven...

Bericht vr 05 sep 2014 12:28
Mountainbiker

endorfin schreef:
Edlisjas schreef:
Ik heb afgelopen maandag een One9 RDO besteld in atomic blue met bijpassende blauwe Niner vaste vork. Frame zou vandaag verstuurd worden maar ben momenteel "in onderhandeling" om te switchen naar de Air9 RDO in licorice/carbon maar er zijn nog geen levertermijnen bekend...:-(

Heb mij ne speci bestelt, wou ook de One9 hebben, maarja levertijd en prijs....

Ben ik wel jaloers op :wink:

Speci is toch ook zeer ferm!

Bericht vr 05 sep 2014 13:02
_alain_ Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ¿que?
Edlisjas schreef:
_alain_ schreef:
...

Vooral lang als ge zonder fiets zit...;-)

je mag mijne Salsa overnemen als je wil, dan heb ik rapper budget voor iets anders :lol:

Bericht vr 05 sep 2014 13:18
R1ALAIN Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner AIR9 RDO Black Licorice and Specialized SJ S-Works 29 XX
Ik heb vorige week toch al een One atomic blue uit de doos zien nemen bij de FM.

Bericht vr 05 sep 2014 13:44
Mountainbiker

R1ALAIN schreef:
Ik heb vorige week toch al een One atomic blue uit de doos zien nemen bij de FM.

Ja, die zijn vlot te verkrijgen. Enkel de nieuwe Air9 komt pas later dit jaar.

Bericht vr 05 sep 2014 14:57
roger Mountainbiker

Mijn bike: Seven Sola,Turner Flux
BertG schreef:
Allé vooruit, ben ik nu net eindelijk mijne Niner Air Carbon in elkaar aan 't steken, komen ze hier weer mee af. Ik kan al terug beginnen sparen ](*,) .

Dat probleem heb je niet als je een titanium koopt,gaat levenslang mee,alé voor mij toch,want ik ben er al 70!!!

Afbeelding

Bericht vr 05 sep 2014 18:34
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 carbon, Niner EMD
roger schreef:
BertG schreef:

Dat probleem heb je niet als je een titanium koopt,gaat levenslang mee,alé voor mij toch,want ik ben er al 70!!!

Het was maar een grapje hoor Roger :wink: . Ik hoef ook niet persé elk jaar een nieuwe bike maar ik wissel wel eens graag af van van materiaal.

Ik ben een aantal jaar geleden nog bij u thuis geweest om een Race Face crankstel te kopen, we hebben nog een leuke babbel gedaan. Ik heb die Seven toen ook zien hangen en dat is inderdaad een blijver!

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB Nieuws