Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws Nieuwe Niner Air9 familie

Nieuwe Niner Air9 familie

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht vr 05 sep 2014 19:30
roger Mountainbiker

Mijn bike: Seven Sola,Turner Flux
BertG schreef:
roger schreef:
BertG schreef:
Allé vooruit, ben ik nu net eindelijk mijne Niner Air Carbon in elkaar aan 't steken, komen ze hier weer mee af. Ik kan al terug beginnen sparen ](*,) .

Dat probleem heb je niet als je een titanium koopt,gaat levenslang mee,alé voor mij toch,want ik ben er al 70!!!

Het was maar een grapje hoor Roger :wink: . Ik hoef ook niet persé elk jaar een nieuwe bike maar ik wissel wel eens graag af van van materiaal.

Ik ben een aantal jaar geleden nog bij u thuis geweest om een Race Face crankstel te kopen, we hebben nog een leuke babbel gedaan. Ik heb die Seven toen ook zien hangen en dat is inderdaad een blijver!

Inderdaad een blijver maar soms kriebelt het toch ook om iets nieuws te kopen,maar na een nachtje slapen is dat weer door.

Dat was dan van die Rocky Mountain veronderstel ik,wel die RM die mis ik eigenlijk wel een beetje,want comfort begint nu toch wel belangrijk te worden.Waarom ik dat allemaal heb ik verkocht weet ik ook niet,zotte bui zeker.

Bericht do 11 sep 2014 08:57
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 carbon, Niner EMD
roger schreef:
BertG schreef:
Allé vooruit, ben ik nu net eindelijk mijne Niner Air Carbon in elkaar aan 't steken, komen ze hier weer mee af. Ik kan al terug beginnen sparen ](*,) .

Dat probleem heb je niet als je een titanium koopt,gaat levenslang mee,alé voor mij toch,want ik ben er al 70!!!

Alsof het profetische woorden waren...

Carbon is misschien toch niet mijn ding, ik ben erin geslaagd mijn Niner AIR carbon moondust frame in minder dan 100 km te breken en krijg als crash replacement de AIR carbon Gun metal grey 2015. Ben is benieuwd want ik kan er nog niet veel foto's van vinden. Hopelijk kan ik die wat langer heel houden :roll: . Den deze dus:

Afbeelding

Bericht do 11 sep 2014 09:43
J.E. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Oud verwrongen Duikbootijzer.
'Hoe' ben je daar in geslaagd?

Bericht do 11 sep 2014 09:59
_alain_ Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ¿que?
JRA natuurlijk :lol:

Bericht do 11 sep 2014 10:06
J.E. Avatar gebruiker
Mountainbiker

En JRA is?

Bericht do 11 sep 2014 10:40
Dickie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 29'er hardtail & singlespeed
Ik was 'Just riding along'...zijn de eerste woorden die een lbs te horen krijgt als er iemand met een geplooid wiel of kader voor hem staat. :-D
Enkele weken geleden was ik ook 'JRA', resultaat:
Bril in frut , helm wat platter aan één kant.
Ikzelf in de kliniek om daar van te bekomen, en mijn JRA argument ging daardoor niet meer op :-D.
De fiets, die is zacht bovenop mij terecht gekomen: enkel een scheurtje in een handvat en kapotte km teller...

Bericht do 11 sep 2014 11:20
J.E. Avatar gebruiker
Mountainbiker

ok

Bericht do 11 sep 2014 12:33
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Het was meer JCA, just crashing allong. Voor alle duidelijkheid: ik krijg het crash replacement frame niet, ik mag het kopen. Ik ga daar niet onnozel over doen, ik ben gevallen, dus mijn fout. Maar... ik ben wel vrij zeker dat mijn EMD frame het overleeft zou hebben. Mijn vertrouwen in carbon heeft wel een serieuze deuk (pun intended) opgelopen.
Laatst bijgewerkt door BertG op do 11 sep 2014 12:47, in totaal 2 keer bewerkt.

Bericht do 11 sep 2014 12:37
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Maar goed, terug on topic. Voor zover ik begrepen heb zouden de eerste frames te verkrijgen zijn over een maand ongeveer. In de US dan wel, misschien dat het hier wat langer gaat duren.

Bericht do 11 sep 2014 12:45
Edlisjas Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: One9 RDO
BertG schreef:
Maar goed, terug on topic. Voor zover ik begrepen heb zouden de eerste frames te verkrijgen zijn over een maand ongeveer. In de US dan wel, misschien dat het hier wat langer gaat duren.

Dat zou wel eens december kunnen worden.

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB Nieuws