Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws Nieuwe Niner Air9 familie

Nieuwe Niner Air9 familie

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 11 sep 2014 12:50
vannoli Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Staat op de verlanglijst , S works buiten en deze in zwart na de winter , had vorige week op site gezien en het is de max

Bericht do 11 sep 2014 15:48
erwin.91 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Sir9 , Jet9rdo
BertG schreef:
Mijn vertrouwen in carbon heeft wel een serieuze deuk (pun intended) opgelopen.

Carbon zijn prutsen jong, 'k zal ik da 2015 frame wel overnemen (voor ne goede prijs)doe mij maar een pm met de prijs :wink:

Bericht vr 12 sep 2014 08:11
endorfin Avatar gebruiker
Mountainbiker

BertG schreef:
Maar goed, terug on topic. Voor zover ik begrepen heb zouden de eerste frames te verkrijgen zijn over een maand ongeveer. In de US dan wel, misschien dat het hier wat langer gaat duren.

Dus dat nieuw frame is al vuilbak ?

Hennig klote....

Bericht vr 12 sep 2014 08:49
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 carbon, Niner EMD
endorfin schreef:
BertG schreef:
Maar goed, terug on topic. Voor zover ik begrepen heb zouden de eerste frames te verkrijgen zijn over een maand ongeveer. In de US dan wel, misschien dat het hier wat langer gaat duren.

Dus dat nieuw frame is al vuilbak ?

Hennig klote....

Idd klote. Ik heb ondertussen geïnformeerd bij enkele carbon herstellers en het blijkt dus wel te repareren (met garantie). Prijs is schappelijk, dus ik overweeg dat wel te doen, weggooien zou zonde zijn.

Bericht vr 12 sep 2014 22:43
Motorbiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: mooi gepoetst
Ik check iedere dag Ninerbenelux voor de line-up en configurator 2015.
Maar nog geen beweging. Hopelijk voor de herfst zijn intrede doet.

Bericht do 18 sep 2014 20:15
go2go2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
BertG schreef:
Het was meer JCA, just crashing allong. Voor alle duidelijkheid: ik krijg het crash replacement frame niet, ik mag het kopen. Ik ga daar niet onnozel over doen, ik ben gevallen, dus mijn fout. Maar... ik ben wel vrij zeker dat mijn EMD frame het overleeft zou hebben. Mijn vertrouwen in carbon heeft wel een serieuze deuk (pun intended) opgelopen.

Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen van zo een crash replacement. Ik vermoed een korting maar hebben we het over de helft van de prijs of 25%. Mag je ook kiezen welk frame? Stel dat je nu een Jet RDO wou ...
Puur informatief he. Voel mij bij momenten erg kwetsbaar met mijn Jet Carbon uit schrik van verkeerd te vallen en iets te breken. Daarom rij ik misschien zeker zo graag met mijn bomb proof EMD :-?

Bericht do 18 sep 2014 22:41
schwammie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Als we het over de nieuwe Air 9 RDO-frames hebben,
dan is een 1ste voorspelling qua beschikbaarheid januari-februari 2015 voor de Benelux.

Air 9 Carbon in gunmetal/niner green zou er moeten zijn binnen 7 weken.

Bericht vr 12 dec 2014 13:20
TopBike Mountainbiker

Mijn bike: Open O-1.0

De air 9 alu is ondertussen op voorraad.
Carbon versies is nog wachten tot eind januari.

Bericht zo 14 dec 2014 16:35
Bart Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized s-works HT 2010

Ik heb een air 9 rdo besteld begin oktober, dan zei mn fm dat het januari ging zijn. Ga donderdag eens langs om te weten als hij al een effectieve datum weet.
Het is zzzoooooooooooooo verlangen!!!!!!!

Bericht di 27 jan 2015 15:01
erwin.91 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Sir9 , Jet9rdo
Bart schreef:
Ik heb een air 9 rdo besteld begin oktober, dan zei mn fm dat het januari ging zijn. Ga donderdag eens langs om te weten als hij al een effectieve datum weet.
Het is zzzoooooooooooooo verlangen!!!!!!!

@Bart, en weet je al wanneer het frame geleverd word ? welke kleur ?

Ik heb er ook eentje in besteling, kleur Licorice/Carbon .

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB Nieuws