Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws 6-7 juni 2015 NK 24 uurs Lakebike24 te Best

6-7 juni 2015 NK 24 uurs Lakebike24 te Best

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Lakebike24 Mountainbiker

Op zaterdag 6 juni 2015 is het zover: Het NK 24 uurs gaat van start tijdens Lakebike24 te Best!
Er zullen solorijders en teams van start gaan om in 24 uur zoveel mogelijk kilometers te gaan maken op het parcours te Aquabest in Best (vlakbij Eindhoven). Ook is er uiteraard weer plaats voor 6 uur solorijders en teams. Zowel de ervaren (wedstrijd) rijder als de fanatieke recreant zal voldoende uitdaging vinden tijdens de race.

De organisatie is uitgebreid met enthousiaste fietsers die met elkaar als doel hebben een fantastisch gevuld evenement neer te zetten! Volg ons dan ook op facebook: https://www.facebook.com/LakeBike24uChallenge en houd de website in de gaten: www.lakebike24.nl. De inschrijvingen stromen binnen! 6 uur solo is reeds vol en 24 solo begint aardig vol te raken. We hebben nog plaats voor teams!

Schrijf de datum vast in de agenda: 6-7 juni 2015 te Aquabest en houd facebook, website en het forum in de gaten voor de laatste nieuwtjes!

Groeten
Organisatie Lakebike24

Qressor Mountainbiker

Ik heb erg van haar hou, hoor je me? Ik ben een goed persoon.
เก้าเก

Keer terug naar MTB Nieuws