Bikers: een tijdje geleden heb ik samen met mijn vrouw Katleen hier in Briançon in de Zuid-Franse Alpen www.alpinesingletrack.com opgezet. En intussen hebben we met succes ons eerste seizoen gedraaid. Je kunt trouwens een aantal reviews van onze vakanties lezen op onze FB-pagina: www.facebook.com/alpinesingletrack
Ook al zijn een aantal van jullie misschien al op de hoogte, of zijn een aantal van jullie al effectief bij ons komen biken, ik dacht dat het toch misschien interessant was om hier een topic te openen. Ik zal proberen hier regelmatig iets te posten!
Wat doen we? We bieden all-in vakanties aan waarbij u enkel hoeft te biken. Wij doen de rest.
Waarom Briançon? Eén van de top MTB-bestemmingen in Europa, met een eindeloze voorraad aan singletrack. Briançon is de poort van de Alpen (Barre des Ecrins = 4102 meter) naar de Provence (300 dagen zon per jaar).
Voor wie? We bieden 'Trail' vakanties aan voor zij die vlot een toertocht verteren en nu een eerste ervaring met technische tracks in de bergen wensen, en 'Enduro' vakanties voor ervaren krachten die reeds op singletrack in de bergen gefietst hebben.
Warme groet,
Klaas
www.alpinesingletrack.com
www.facebook.com/alpinesingletrack
www.instagram/alpinesingletrack