Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner bikepartner gezocht regio kempen

bikepartner gezocht regio kempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 26 feb 2015 18:02
spez biker Mountainbiker

Hallo iedereen ben op zoek naar bike partner in voor mountainbike tochten te maken en tt.
Ben al wel wat getraind maar zeker geen vlieger ben zelf 38 jaar

spez biker Mountainbiker

Nog wat info over mij
Woon in ten aard geel
Fiets is spezialized comp stumpjumper
Heb al wel wat tot gereden waaronder ook marathons
Ben het alleen rijden beu
Hoop op snelle reactie

metalhead Mountainbiker

Beste spez biker

Ik ben een mtb'er van Holven maar ik vrees dat , mijn tempo te laag gaat liggen voor uw jeugdig geweld .
Maar wat ik kwijt wou , ik heb al eens op een zondagmorgen verschillende mtb'ers zien klaarstaan om te vertrekken , aan de kayakclub naast het kempisch kanaal is niet ver van Ten Aard .
Mischien hier eens wat info proberen te vergaren over wie dat eigenlijk zijn , en of je eventueel meekunt rijden .
Alvast Succes gewenst
Mvg.

Bericht ma 09 maart 2015 11:56
mtbcube Mountainbiker

Mijn bike: MTB Cube 29 inch

wij rijden door de week ook mtb ritten en ook in de week met de koersfiets ,mocht je tijd en goesting hebben ,je kan altijd met ons meerijden ,wij zijn geen snelheidsmaniakken ,maar eerder genierters van ons ritje door bossen en wegen .
onze leeftijd zit tussen de 55 jaar en 19 jaar ,waaronder ook nog beginners .
Wij zijn van Laakdal dus als je goesting moest hebben steeds welkom om met ons mee te rijden ,en voor ik het vergeet wij vragen geen lidgeld of andere financiële tegemoetkomt . wat we wel vragen is dat je houdt aan de geldende verkeersregels als we onder elkaar weg zijn .

grt
Mtbcube

Bericht zo 15 maart 2015 19:04
Jonetteke Mountainbiker

Mijn bike: Rocky Mountain
Ik ben van Mol en fiets ook vaak alleen.. ik kan echter vaak niet in het weekend en probeer zoveel mogelijk in de week te gaan...
Vanaf nu meer en meer richting Ardennen...

Bericht zo 15 maart 2015 20:43
spez biker Mountainbiker

Wil ook men grenzen verleggen en in Ardennen fietsen alsook Vl Brabant
Werk wel door de week

Bericht ma 16 maart 2015 09:10
Jonetteke Mountainbiker

Nu zondag toertocht mol. Ik fiets met ne kameraad (met ne elektrische :lol: hij is al wat ouder)
Ikzelf ben 35 jaar.
Ik ga de kleine en de grote lus doe '
Zls je zin hebt kunnen we afspreken.

Bericht ma 16 maart 2015 19:43
spez biker Mountainbiker

Hallo ikzelf ga zondag in Poederlee tt rijden 55km en op en af met fiets dus in totaal ong 80 km als je zin hebt laat ma iets weten

Bericht ma 23 maart 2015 20:07
Jonetteke Mountainbiker

Heb pb gestuurd, maar weet niet of dat verstuurd is..

Bericht za 28 maart 2015 18:22
spez biker Mountainbiker

Maar gaan lopen door slechte weer toch 23 km gelopen in 1u56 deed goed misch morgen mtb

Volgende

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner